vente vente vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Isabella_mor

ja nu sidder jeg helt nyvasket og i mit stiveste tøj som ser nogenlunde ud på min stoooore mave og venter....

venter på at min kæreste skal ringe og sige at vi skal ud og se sneen falde...  jeg skal dog ikke selv have nogen.. en rød sodavand. men jeg trænger til at komme ud fra hjemmefra... er ved at blive kvalt af bare at sidde her og glo hele dagen lang.. så i aften skal vi ud og sidde på en pind på en eller anden røgfri bodega hvor de evt har billiard og bare hygge lidt en fredag aften..

Så selvom man er næsten højgravid kan man stadig tage på druk... man drikker bare ikke alkohol...

men nu håber jeg snart han ringer så jeg kan gøre mig helt klar.. jeg har stadig ikke redt hår eller fået kolort på øjenvipperne endnu..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

CiSo

Det lyder da bare super hyggeligt! 

Jeg gad nu også godt jeg kunne tage i byen og fejre at sneen falder, det gjorde jeg altid for år tilbage, men nu har jeg jo lille Cilas og tage hensyn til!

Men super god aften til dig!

Anmeld

5. november 2010

Mamalou

Så absolut, god tur

Anmeld

6. november 2010

Isabella_mor

hjemvendt fra en hyggelig tur på Café på frederiksberg... 

det var hårdt især fordi at jeg skulle sidde så meget.. kan godt mærke maven er begyndt at gøre sit for at det skal være besværligt at være nogen steder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.