nogen der vil ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Milka

... med mig, pernille (skouboe), freja, lillemokken (silja), lilja og luca i legeland i fields?

vi tænker næste lørdag, altså d. 13.

kom glad!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Ida.

Fields!!? Det er jo i den anden ende af verden.... ....desværre! Det kunne ellers være hyggeligt, og ville meget gerne møde dig, bøtterne, Pernille, Silja og Freja!!! Men I må have en rigtig hyggeligt tur!

Anmeld

5. november 2010

helora

Det ku være rigtig hyggeligt. Jeg må lige tjekke med min kalender (læs: manden) når han kommer hjem

Anmeld

5. november 2010

LIZO

ville meget gerne. men vi skal holde fødselsdag for manden. så går nok ikke lige der -. øv bøv

Anmeld

5. november 2010

sarahb

hvis det er farmands arbejds weekend og jeg stadig ikke har født så er Isaac og jeg Friske Elsker legeland..

Anmeld

5. november 2010

ChatH

Milka skriver:

... med mig, pernille (skouboe), freja, lillemokken (silja), lilja og luca i legeland i fields?

vi tænker næste lørdag, altså d. 13.

kom glad!!

Ville ellers gerne med det er tøøsernes fødselsdag

Anmeld

6. november 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Fields!!? Det er jo i den anden ende af verden.... ....desværre! Det kunne ellers være hyggeligt, og ville meget gerne møde dig, bøtterne, Pernille, Silja og Freja!!! Men I må have en rigtig hyggeligt tur!

tak det kunne nu være rigtig hyggeligt hvis alle os herovrefra (vi er øst-ns'ere) kunne møde alle jer derovrefra (i er vest-ns'ere) engang, synes du ikke?

Anmeld

6. november 2010

Milka

helora skriver:

Det ku være rigtig hyggeligt. Jeg må lige tjekke med min kalender (læs: manden) når han kommer hjem

jeg håber i kan komme!!

Anmeld

6. november 2010

Milka

LIZO skriver:

ville meget gerne. men vi skal holde fødselsdag for manden. så går nok ikke lige der -. øv bøv

øv!

Anmeld

6. november 2010

Milka

sarahb skriver:

hvis det er farmands arbejds weekend og jeg stadig ikke har født så er Isaac og jeg Friske Elsker legeland..

kan du ikke liiiige holde på barnet så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.