Jeg synes det lyder rigtig godt at du har gjort huset helt klar til hun er kommet hjem. (:
Hun må jo ikke lave noget den første tid, så rengøring, vaske tøj, indkøb osv. må hun jo ikke, så hvis du kan hjælpe hende med det (hvis din far og brødre ikke gør det!) så ville det da bare være rigtig pænt af dig. Det må hun også være meget glad og taknemlig for. (:
Min far fik lavet det samme for lidt knap et år siden 11/11 og min mor havde taget fri fra arbejde de tre dage op til weekenden (han blev opereret onsdag) og det kunne han da ikke lige forstå hvorfor hun havde gjort. Men han måtte jo så indrømme at det alligevel var godt hun havde taget fri. (: For han var ret slatten de første par dage og havde det lidt skidt og lå kun på sofaen og sov, og så sørgede min mor for at han fik alle de ting han nu skulle have.
Så jeg synes det lyder til du har hjulpet hende godt på vejs allerede, og ja, spørg hende om der er mere du kan gøre, så kan hun jo selv sige hvad hun har behov for. (:
Hvis hun har nogen spørgsmål om det eller gerne vil tale med en som har været igennem det samme, er hun velkommen til at kontakte min far, så kan du bare skrive til mig og så skal vi nok få klaret det. (:
Han har også lavet en blog om hele forløbet.
Held og lykke med hende, og du ER en god datter for hende. (:
Anmeld