Ser jeg fin ud:0) Har brug for Jeres hjælp:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Steph_Laurits

Syntes som en anden sagde, også at en mere tætsiddende bluse ville være bedre, eller måske slet ingen bluse så en bolero udenover som du føler dig tilpas i, og som ikke er sort men måske samme nuance som sløjfen?

Men ellers er det super flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Valle81 skriver:

Først se bort fra søndagshåret og minus makeuppen - det er tøjet der lige er i focus:0) Og ja jeg ved godt jeg er tyk:0)

Passer det pænt sammen:0)

Jeg skal til Galla gensynsfest i morgen med min gamle Handelsskoleklasse - det er 10 år siden vi gik ud:0) Vi mødes hvert år den første weekend i november.

Jeg er jo lidt for tyk og gravid så har svært ved at finde gallatøj, men synes egentlig jeg har fundet noget flot som jeg kan være bekendt og bruge til senere lejligheder.

Men hvad synes i- ser det pænt ud sammen:0)

Ps er 16+6 idag:0)

Christina

Super fint. Hvor er du smuk gravid

Anmeld

5. november 2010

eliasogmor

Valle81 skriver:

Først se bort fra søndagshåret og minus makeuppen - det er tøjet der lige er i focus:0) Og ja jeg ved godt jeg er tyk:0)

Passer det pænt sammen:0)

Jeg skal til Galla gensynsfest i morgen med min gamle Handelsskoleklasse - det er 10 år siden vi gik ud:0) Vi mødes hvert år den første weekend i november.

Jeg er jo lidt for tyk og gravid så har svært ved at finde gallatøj, men synes egentlig jeg har fundet noget flot som jeg kan være bekendt og bruge til senere lejligheder.

Men hvad synes i- ser det pænt ud sammen:0)

Ps er 16+6 idag:0)

Christina

jeg synes kjolen er rigtig fin.. men synes ikke blusen er god... håber ikke det gør dig ked... evt en der sidder strammere og ikke poser så meget.... eller ingen.ved ikke om det blir for bart...evt et sjal i samme farve som sløjfen....

Anmeld

5. november 2010

<3

Kjolen og sløjfen er så fine!

Men toppens halsudskæring passer ikke med den type kjole eller din kropstype

Men stoffet er fint og de 3/4ærmer.

Måske kan du finde en anden eller have et sjal på bundet rundt om på ryggen. Så er det stadig galla?

Anmeld

5. november 2010

CiSo

Uden tvivl, det ser super godt ud til dig! det kan du sagtens være bekendt.

Anmeld

5. november 2010

Valle81

eliasogmor skriver:

jeg synes kjolen er rigtig fin.. men synes ikke blusen er god... håber ikke det gør dig ked... evt en der sidder strammere og ikke poser så meget.... eller ingen.ved ikke om det blir for bart...evt et sjal i samme farve som sløjfen....

Nej det gør mig ikke ked:0) Sætter pris på ærlige meninger :0)

Jeg må prøve noget andet i morgen - må til byen i morgen formiddag og se om jeg kan finde noget andet:09

Havde købr en anden stram top til at have på, men fik bare add af mine tykke arme:0)

Har også tænkt en bolero elelr sjal men synes bare at det tager focus fra kjolen som jeg synes er essensen:0)

Knus

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Du er fin, søde... virkelig

Lidt make up, håret sat og det tøj... MUMS

God fornøjelse..

Knus

Anmeld

5. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Synes du ser rigtig fin ud, og ja - tøjet ville sagtens kunne bruges senere hen også! Håber du får en dejlig aften

Anmeld

5. november 2010

Valle81

Mor til Liva skriver:

Du er fin, søde... virkelig

Lidt make up, håret sat og det tøj... MUMS

God fornøjelse..

Knus

Love you:0)

Det er sku også nogle røv dårlige billeder:0) Kæft jeg ligner lort - og så har Kenny fået tager dem nærmest oppefra og ned - så hvalen er seriøst strandet:0)

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Love you:0)

Det er sku også nogle røv dårlige billeder:0) Kæft jeg ligner lort - og så har Kenny fået tager dem nærmest oppefra og ned - så hvalen er seriøst strandet:0)

DU er så fin gravid og så fin i tøjet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.