Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anasmor skriver: mener da ret bestemt at det er dig der har lavet TO barbapapa kager med alle figurer modelleret, en topsy turvy og så ikke at forglemme en MJ hat kage... jo jo søde.. du er RET dygtig
mener da ret bestemt at det er dig der har lavet TO barbapapa kager med alle figurer modelleret, en topsy turvy og så ikke at forglemme en MJ hat kage... jo jo søde.. du er RET dygtig
Jo jo det har jeg da lavet, men når jeg ser dine figurer kan jeg slet ikke greje hvordan du har båret dig ad og det er s**** irriterende! Så jeg VIL lære! lol... Men hvis der ikke er plads denne gang må jeg vente og se om jeg kunne være heldig på et andet tidspunkt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen der er endnu ikke nogen der har skrevet en pb, så der er stadig 7 pladser
- men hvis der er nogle konkrete ønsker vil jeg meget gerne høre om det... skulle jo gerne kunne lave en super udbytterig og hyggelig kagehyggedag sammen
Anasmor skriver: Jamen der er endnu ikke nogen der har skrevet en pb, så der er stadig 7 pladser
Jamen jeg snakker lige med manden i morgen og så skriver jeg en PB
Kunne der være nogle andre tøser her fra sjælland der ville tage turen sammen med mig og måske deles om broen?
Øv øv.. Det er desværre en arbejdsweekend.. Men så håber jeg bare at jeg kan næste gang
Anasmor skriver: Jamen der er endnu ikke nogen der har skrevet en pb, så der er stadig 7 pladser - men hvis der er nogle konkrete ønsker vil jeg meget gerne høre om det... skulle jo gerne kunne lave en super udbytterig og hyggelig kagehyggedag sammen
Hvornår jeg er da med...weeeeeeeeeeeeeeee
Jamen jeg lærer da også gerne fra mig. Jeg vil rigtig gerne se hvordan du modellere Stinna! Og så er jeg meget interesseret i at lære at tylle.
Jeg kan finde ud af at lave nogle forskellige roser og kan også modellere en smule.
Michelle
Hvor henne på Fyn bliver det holdt ?
Så er d. 30 januar sat som fast dato for næste kagemøde.. skriv en pb for tilmelding og oplysninger
Anasmor skriver: Så er d. 30 januar sat som fast dato for næste kagemøde.. skriv en pb for tilmelding og oplysninger
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Der er blevet en plads ledig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128