Kære kage-piger... nu går den ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Anasmor

Jamen så må vi jo bare finde en dag i januar engang...

Og ideer til hvad der skal laves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

twinboys

Anasmor skriver:

Jamen så må vi jo bare finde en dag i januar engang...

Og ideer til hvad der skal laves

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jubiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg stemmer for en weekend da jeg jo har lidt kørsel... iiiihhhh hvor jeg glæder mig...

Majbritt

Anmeld

6. november 2010

LISBETH:-)

Jep en weekend ville være rigtig fint. Jeg vil gerne lærer hvordan du laver kagerne helt lige når de bliver smurt op, og så måske noget modellering :-) Det andet har jeg vist styr på (bilder jeg mig ind)

Jeg kunne også godt tænke mig og lære det der med at putte royal icing eller lign på kagen med tyller - det er jeg en klovn til

Anmeld

6. november 2010

Anne G

Det lyder bare super godt.. Håber at det bliver en weekend jeg kan, da vi har en del fødselsdage der.. Så krydser fingre

Anmeld

6. november 2010

Anasmor

lisbeth2910 skriver:

Jep en weekend ville være rigtig fint. Jeg vil gerne lærer hvordan du laver kagerne helt lige når de bliver smurt op, og så måske noget modellering :-) Det andet har jeg vist styr på (bilder jeg mig ind)

Jeg kunne også godt tænke mig og lære det der med at putte royal icing eller lign på kagen med tyller - det er jeg en klovn til

Det lyder da som en super ide... den er taget til eftertragtning..

Skal til bryllup i januar i den weekend hvor jeg har arbejdsweekend, så når jeg har styr på friweekenderne så kommer der lige en note herinde..

Hvis nogle har veninder, familie eller en anden de gerne vil have med, så gør endelig det... vi skal gerne være en 6-7 stykker så er det sjovest

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Jeg vil jeg vil og jeg vil og lære det nu...

Jeg vil nemlig lære at lave de fine kager i laver...

Hvem har lyst til at lave et kage kursus og husk det skal være for nybegyndere...

Jeg har været ude at købe lidt altså i ved sådan en lille startpakke...

Jeg skal have det med helt fra bunden... opskrift til kagen, hvis den skal laves hjemmefra...

Og det skal ikke være for langt væk, bor i Sønderjylland men kører gerne til Odense eller lidt op i landet... Men desværre sjællændere og nordjydere det bliver for langt at komme til jer...

Håber at der er en eller flere der vil hjælpe mig godt igang...

Knuzer fra Majbritt som VIL lære det...

Jeg stemmer for, at vi spørger Stinna (Anasmor), som bor i Middelfart om hun ikke snart vil lægge hus til IGEN!

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Anasmor skriver:

Skal til bryllup i januar i den weekend hvor jeg har arbejdsweekend, så når jeg har styr på friweekenderne så kommer der lige en note herinde..

Hvis nogle har veninder, familie eller en anden de gerne vil have med, så gør endelig det... vi skal gerne være en 6-7 stykker så er det sjovest

STINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... Jeg skal med igen og det er uanset hvad weekend det bliver. Så vil du ikke sende mig en pb, når du finder ud af noget med en dato?

Anmeld

7. november 2010

twinboys

Anasmor skriver:

Smiler har du fundet en dato smukke

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

Hey. Jeg vil rigtig gerne ligge hus til. Jeg bor i Nyborg ca. 30 km øst for Odense

Anmeld

7. november 2010

heidi30

twinboys skriver:

Jeg vil jeg vil og jeg vil og lære det nu...

Jeg vil nemlig lære at lave de fine kager i laver...

Hvem har lyst til at lave et kage kursus og husk det skal være for nybegyndere...

Jeg har været ude at købe lidt altså i ved sådan en lille startpakke...

Jeg skal have det med helt fra bunden... opskrift til kagen, hvis den skal laves hjemmefra...

Og det skal ikke være for langt væk, bor i Sønderjylland men kører gerne til Odense eller lidt op i landet... Men desværre sjællændere og nordjydere det bliver for langt at komme til jer...

Håber at der er en eller flere der vil hjælpe mig godt igang...

Knuzer fra Majbritt som VIL lære det...

Hej,

jeg bor i Hammelev, midt mellem Vojens og Haderslev og jeg vil MEGET gerne være med. Jeg er også nybegynder, så jeg kommer med for lære og ikke undervise 

Så vidt jeg kan læse er der ikke fundet en dato eller sted endnu vel?

Vh. Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.