39+1, men føler mig ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Chr.Kristiansen

Hejsa alle I skønne kvinder derude

Ja nu er jeg nødt til at spørge, for jeg bliver da helt bekymret...

Jeg er idag 39+1 og har en kæmpe stor, men dejlig mave som minder mig om at jeg er godt og grundigt højgravid... Men men... Jeg har i nogle måneder nu døjet med bækkenløsning, slemme rygsmerter, halsbrand og har i de sidste 3 uger ikke rigtig fået lov at sove, hverken om natten eller til middag... - og nu kommer spørgsmålet så...

Er det helt normalt her mod slutningen af graviditeten at det hele vender?

Jeg har fået lov at sove i nat, jeg har ikke ondt i bækkenet på trods af min bækkenløsning, rygsmerter er der heller ingen af og generelt ville jeg slet ikke mærke at jeg er højgravid hvis ikke det var for prinsessens bøllerier i maven og mine plukveer... 

Jeg føler at jeg har en masse energi, men tør ikke rigtig lave for meget i tilfælde af at "ødelægge" min næsten smertefrie dag...

Er der andre derude der har oplevet sådan en dag mod slutningen? Jeg bliver helt nervøs for om der er noget i vejen, for nu har jeg jo lige "vænnet" mig til at være træt og brugt konstant...

Knus Christina (39+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

SussieThyssen

Chr.Kristiansen skriver:

Jeg er idag 39+1 og har en kæmpe stor, men dejlig mave som minder mig om at jeg er godt og grundigt højgravid... Men men... Jeg har i nogle måneder nu døjet med bækkenløsning, slemme rygsmerter, halsbrand og har i de sidste 3 uger ikke rigtig fået lov at sove, hverken om natten eller til middag... - og nu kommer spørgsmålet så...

Jeg har fået lov at sove i nat, jeg har ikke ondt i bækkenet på trods af min bækkenløsning, rygsmerter er der heller ingen af og generelt ville jeg slet ikke mærke at jeg er højgravid hvis ikke det var for prinsessens bøllerier i maven og mine plukveer... 

Jeg føler at jeg har en masse energi, men tør ikke rigtig lave for meget i tilfælde af at "ødelægge" min næsten smertefrie dag...

Er der andre derude der har oplevet sådan en dag mod slutningen? Jeg bliver helt nervøs for om der er noget i vejen, for nu har jeg jo lige "vænnet" mig til at være træt og brugt konstant...

Knus Christina (39+1)

jeps..det er hormonerne der er begyndt at vende..så det kan godt betyde at du er lige op over.
Det er iøvrigt også i de sidste dage at man gerne får rengøringsflip og begynder at ryde op de underligste steder hehe!
Min farfar som var læge, sagde at det er det mest normale, så nyd du bare din "ikke-gravid-dag", det kan være du oplever nogle få stykker nu, og går i fødsel inden for de næste få døgn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2010

LRJ

Chr.Kristiansen skriver:

Knus Christina (39+1)

Jep
Jeg havde os masser af gener hele graviditeten igennem, Men Var total Overskudsagtig de sidste 3 dage før fødslen så kunne godt lyde som om du er li oppe over

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Skønt for dig at du har fået det meget bedre... Tror du er ved at være super klar til en fødsel om ikke så længe...

Majbritt

Anmeld

5. november 2010

klmf

Der er vist en, der er færdig med at ruge og klar til at føde

Anmeld

6. november 2010

Chr.Kristiansen

Ih hvor lyder det dog skønt! Jeg håber inderligt at I har ret og at vores lille prinsesse snart kommer ud  

Jeg har det også lige sådan idag! Har sovet godt og længe og føler at jeg kan klare det hele Så jeg krydser fingre for at det måske allerede bliver idag hun melder sin ankomst

Tusind tak for jeres svar, det er så skønt at  der er hjælp at hente herinde  

Anmeld

7. november 2010

Jibbe

Natten før mit vand gik sov jeg hele natten! Ingen tisse ture eller opvågninger :-) så tror du er godt i gang ;-)

Anmeld

7. november 2010

Chr.Kristiansen

Jibbe skriver:

Natten før mit vand gik sov jeg hele natten! Ingen tisse ture eller opvågninger :-) så tror du er godt i gang ;-)

Jeg håber sandelig du har ret... Har kun været oppe en gang i nat, og kører nu på 3. "overskudsdag"... Det er helt mærkeligt, men krydser fingre for at min krop samler energi og at der meget snart sker noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.