Jeg er så super stolt af ham :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Det er lige hvad jeg er... En super stolt moster, til min nevø på snart 16 år!!

Han har været meget igennem i hans liv. Hans far har vadet ind og ud af hans liv, som det har passet ham. Han mistede sin elskede stedfar i 2003, derefter fik han en kontaktperson, som han var ubeskrivelig glad for. Denne kontaktperson blev så godkendt som plejeforældre i 2009, og 1 måned efter godkendelsen dør han også

Han har altid været glad for at spille fodbold, og allerede i 6. klasse blev han tilbudt at komme til at spille for en af de store klubber, men det ville hans mor ikke støtte ham i, og det blev derfor ikke til noget.

Han er blevet udsat for vold, både fysisk og psykisk, i hjemmet, og kom derfor på efterskole allerede i 8. klasse.

På efterskolen fik han smag for springgymnastik, og allerede nu 1 år efter han begyndte på det er han bare super god, og sørme om han ikke er blevet optaget på et akedemi for springgymnaster nu!!!

Han spiller super flot guitar, spiller diablo (Også med ild i :O ) som om han aldrig havde lavet andet. Alt hvad den dreng tager i hænderne bliver virkelig til guld...

Bogligt er han super godt med, og har lige scoret et flot 10-tal i en tysk stil!!

Jeg er simpelthen SÅ stolt af ham, min lille guldklump, altså....

Ville bare lige dele det med jer... Han er fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

BabyMus

Øv sikke trist han har haft det.. MEN det lyder til at gå SUPER godt lige nu! Kan godt forstå du er stolt af ham!

Anmeld

5. november 2010

Loa

Det er sgu sejt gået

Modgang gør stærk......

Anmeld

5. november 2010

Mamalou

Det er da vist det man kalder en figther! Jeg forstår godt, at du er stolt - sørg for også at fortælle ham det

God weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.