Så kom lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anja&jesper

Fredag D. 29/10-2010 Kl.20:04 kom vores lille Mikkel til verden, det var godt nok før tid men jeg blev sat i gang fordi jeg havde for høje lever tal. Fødslen var ikke lige den alle sjoveste, vi kom op på Roskilde sygehus kl.09:00 om morgen og skulle først ha kørt strimmel for at se hvodan lillemanden havde det, dagen før havde jeg været der oppe og få en stikpille, hele natten havde jeg haft veer og natten før var det pluk veer  så søvn havde jeg ikke fået noget af og var godt træt da vi kom der op, min forlovede Jesper var så sød igennem det hele og var der hele tiden ved min side. Når efter jeg havde fået kørt strimmel kom der en JM ind og sagde at nu ville de prikke hul på vandet og så ville det hele komme af sig selv, så det gjorde vi så.. Der gik ikke så lang tid så begyndte jeg at blive dårlig og veerne kom, de blev kraftigere og jeg skulle så hen på fødegangen, jeg skulle gå der hen for at få lidt mere gang i det, så Jesper og min mor støttede mig og jeg nåede ikke engang halvdelen af vejen så forsvandt mine ben under mig og jeg kastede op, under fødslen fik jeg ikke noget smerte stillende, det eneste jeg fik var lattergas og så fik jeg veedrop for at sætte lidt mere gang i det da lillemanden ikke rigtig vidste om han ville ud eller ej. Efter mange timer blev JM enig med sig selv om at han nok skulle tages med sugekop så der kom en læge ind og han kom til verden med kop

Jeg er så lykkelig for at vi endelig har fået vores vidunderlige knægt og jeg er så forelsket i ham, han er virkelig så dejlig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Louisiana

Stort tillykke

Anmeld

5. november 2010

Faith

Tillykke med jeres lille Mikkel! Sådan en har vi osse

Anmeld

5. november 2010

sandratobias

Stort tillykke..

Anmeld

5. november 2010

Mamalou

STORT tillykke, hvor er han skøn! Lige til at bide i

God weekend!

Anmeld

5. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort stort tillykke Håber du kommer dig hurtigt ovenpå en lidt træls fødsel. Han ser rigtig nuller ud!

Anmeld

6. november 2010

Dansker I Holland

Tillykke med lillemanden hvor ser han bare nuser ud Glæder mig til vores kommer ud

Sussie 38+4

Anmeld

12. november 2010

Anja&jesper

Hej Alle.

Mange tak for alle jeres søde hilsner, det varmer og ja vi er virkelig også glade for ham

Ja jeg håber også snart jeg kommer mig efter fødslen, det går meget langsomt frem men det begynder da at gå frem ad.

Kram

Mikkel og Anja og farmand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.