Min søn er mere syg end først antaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Nogle af jer ved nok hvem jeg er, men da familien ikke er informeret endnu, vælger jeg altså at være anonym!
Men kort og godt er vores dreng mere syg end først antaget, og han skal nu sendes videre og vurderes + evt. sættes i behandling på OUH.
Jeg ved ikke meget, da børnelægen kun kom med sparsomme oplysninger, hun vidste ikke nok om det til at turde stille diagnose, fortælle fremtidsudsigter osv.
Føler lidt benene er blevet slået væk under mig, selvom jeg var forberedt på der nok var fundet yderligere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Leonora

Anonym skriver:

Nogle af jer ved nok hvem jeg er, men da familien ikke er informeret endnu, vælger jeg altså at være anonym!
Men kort og godt er vores dreng mere syg end først antaget, og han skal nu sendes videre og vurderes + evt. sættes i behandling på OUH.
Jeg ved ikke meget, da børnelægen kun kom med sparsomme oplysninger, hun vidste ikke nok om det til at turde stille diagnose, fortælle fremtidsudsigter osv.
Føler lidt benene er blevet slået væk under mig, selvom jeg var forberedt på der nok var fundet yderligere.

Åhhh hvor er det det infair...håber du har en go famile der støtter dig.

Mange tanker til dig og din dreng

Anmeld

5. november 2010

<3

5. november 2010

Gaia

Sender varme tanker til dig og håber på det bedste for din søn. Kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være at få sådan en besked. Håber dog at du har en god familie og nogle dejlige venner der kan støtte jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.