rikkebw skriver:
Jeg har testdag imorgen, har ikke de store tegn på mens, men dog heller ingen tegn på noget som helst andet..
Jeg er godt og grundig træt af at bekymre mig. Og gider egentlig ikke teste. Jeg er rigtig pessimistisk. I starten af denne cyklus var jeg virkelig optimist, og tænkte at det skulle nok komme osv. Vi har dog også kun forsøgt i 2 mdr.
Så burde bare knytte
.. Men alligevel, alle der ønsker sig et barn, er vel utålmodige, om de har været igang i 2 mdr, eller 2 år
Inderst inde føler jeg at jeg giver udtryk for at jeg egentlig er lidt ligeglad med det, og prøver lidt at forskyde tankerne omkring projekt baby. For vil ikke stresse mig selv, med at gå og spekulere på det. MEN JEG ØNSKER DET JO VIRKELIG! 
Jeg tror bare jeg har det lidt sådan " Jamen det er jo ikke rigtigt før at der er to streger "
Tror jeg har det lidt svært, ved at jeg ikke har nogen anelse om hvornår der sker noget, det er total underlig ikke at vide om det sker om 1 mdr, eller om 1 år.. Er der ingen andre der har det på den måde? 
Jeg kender alt for godt følelsen og tankerne .
Jeg stoppede egentlig med mine p-piller fordi jeg simpelthen havde så mange bivirkninger af dem og for hver dag der gik kom der bare flere og flere til , så d 20 december 2009 bestemte jeg mig for at det her var den sidste pille , vi havde dog snakket lidt om at få en baby osv .
Så dukkede første mens op 26 december , jeg konfronterede min kæreste med den og at det altså var slut med p- piller vi snakkede frem og tilbage om det med at få en baby , vi blev enige om at prøve .
Mine forventninger blev simpelthen for høje til at få en baby at jeg kunne holde mig selv ud , så da mens dukkede op i januar og i februar . Besluttede jeg mig for , fandme nej om det her skal fylde så meget i mit hovede mere .
Jeg læste på diverse sider på nettet om graviditet om p pille stop osv , at det drev min hjerne væk næremest , man læste jo alti det negative først , om at p pille stop kunne få mens til at udbleve .
Mens dukkede igen op i marts , utroligt nok alle månede præcis d 26 .
Jeg lagde tankerne væk om tænkte jeg skal bare fuldføre min udd nu og så kan vi starte projekt baby for alvor når jeg er færdig udd .
Men nogen underligt noget skete , 2 uger før forventet mens fik jeg noget underligt muren i maven ømme bryster min krop blev faktisk mærkelig , jeg fortalte min kæreste det og sagde sådan har jeg sku aldrig følt før .
Men jeg lagde det hen med at det kunne j være min mens der pludselig dukkede op lidt før pga p pille stop , men sørme om den dukkede op , NEJ den blev sku væk , og d 26 april der stod jeg med en positiv test
Jeg var helt mundlam , kæresten lå og sov jeg vækkede ham og sagde se her
Han udbrød bare , hvad er det . Og ja jeg fortalte så det var en positiv test .
HAn blev over lykkelig og vi venter nu ønske barnet med termin d 31/12 
Så mit råd til dig er at prøv og lade vær at tænke over der , lad vær at læse om det og lad vær at bruge siden her for meget , det gav i hvertfald pote hos os 
Det blev lidt langt og lidt personligt , men håber du kan bruge min historie til noget , og rigtig meget held og lykke med det
Jeg tror på at den er der næste gang 
Stort knus