Lidt tanker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

RiUL

Frk.S skriver:

Jamen jeg smed p-pillerne i slutningen af august i år... så jeg har jo intet at brokke mig over. Specielt ikke når min cyklus tilsyneladende er helt stabil!

Nej, så er det jo lige til hihi.. Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Ellim

rikkebw skriver:

Ja, lige præcis Det er lidt den der frygt, for hvornår det sker. Men helt ærligt, tænk på alle dem du kender, der har børn eller flere børn. Det gør jeg; hvorfor skulle jeg så ikke kunne få børn Så vi må væbne os med tålmodighed, og så skal det nok komme til os, når tiden er der  

Lige præcis.. Vi kan holde hinanden lidt opdateret.. Anmoder lige som ven

Anmeld

5. november 2010

RiUL

Ellim skriver:

Lige præcis.. Vi kan holde hinanden lidt opdateret.. Anmoder lige som ven

Ja, lad os gøre det Så må vi krydse rigtig meget fingre for hinanden 

Anmeld

5. november 2010

grinny

Uha, jeg ved lige hvordan i har det.

Vi har prøvet i 9 måneder snart og mine tanker er ikke så meget om hvornår det sker, det har vendt sig til, åh nej kan vi ikke selv!

Det er overhovedet ikke sjovt at vente og vente.

Da vi startede på det troede jeg at der nok højest ville gå 3 mdr. men sådan skulle det altså bare ikke være  

Anmeld

6. november 2010

RiUL

grinny skriver:

Uha, jeg ved lige hvordan i har det.

Vi har prøvet i 9 måneder snart og mine tanker er ikke så meget om hvornår det sker, det har vendt sig til, åh nej kan vi ikke selv!

Det er overhovedet ikke sjovt at vente og vente.

Da vi startede på det troede jeg at der nok højest ville gå 3 mdr. men sådan skulle det altså bare ikke være  

Øv, det er jeg ked af at høre Krydser for at der snart sker noget  

Anmeld

6. november 2010

mortilnoahogmelina

rikkebw skriver:

Jeg har testdag imorgen, har ikke de store tegn på mens, men dog heller ingen tegn på noget som helst andet.. 

Jeg er godt og grundig træt af at bekymre mig. Og gider egentlig ikke teste. Jeg er rigtig pessimistisk. I starten af denne cyklus var jeg virkelig optimist, og tænkte at det skulle nok komme osv. Vi har dog også kun forsøgt i 2 mdr. Så burde bare knytte .. Men alligevel, alle der ønsker sig et barn, er vel utålmodige, om de har været igang i 2 mdr, eller 2 år  

Inderst inde føler jeg at jeg giver udtryk for at jeg egentlig er lidt ligeglad med det, og prøver lidt at forskyde tankerne omkring projekt baby. For vil ikke stresse mig selv, med at gå og spekulere på det. MEN JEG ØNSKER DET JO VIRKELIG!

Jeg tror bare jeg har det lidt sådan " Jamen det er jo ikke rigtigt før at der er to streger " 

Tror jeg har det lidt svært, ved at jeg ikke har nogen anelse om hvornår der sker noget, det er total underlig ikke at vide om det sker om 1 mdr, eller om 1 år.. Er der ingen andre der har det på den måde? 

Jeg kender alt for godt følelsen og tankerne . 

Jeg stoppede egentlig med mine p-piller fordi jeg simpelthen havde så mange bivirkninger af dem og for hver dag der gik kom der bare flere og flere til , så d 20 december 2009 bestemte jeg mig for at det her var den sidste pille , vi havde dog snakket lidt om at få en baby osv . 

Så dukkede første mens op 26 december , jeg konfronterede min kæreste med den og at det altså var slut med p- piller vi snakkede frem og tilbage om det med at få en baby , vi blev enige om at prøve . 

Mine forventninger blev simpelthen for høje til at få en baby at jeg kunne holde mig selv ud , så da mens dukkede op i januar og i februar . Besluttede jeg mig for , fandme nej om det her skal fylde så meget i mit hovede mere . 

Jeg læste på diverse sider på nettet om graviditet om p pille stop osv , at det drev min hjerne væk næremest , man læste jo alti det negative først , om at p pille stop kunne få mens til at udbleve . 

Mens dukkede igen op i marts , utroligt nok alle månede præcis d 26 . 

Jeg lagde tankerne væk om tænkte jeg skal bare fuldføre min udd nu og så kan vi starte projekt baby for alvor når jeg er færdig udd . 

Men nogen underligt noget skete , 2 uger før forventet mens fik jeg noget underligt muren i maven ømme bryster min krop blev faktisk mærkelig , jeg fortalte min kæreste det og sagde sådan har jeg sku aldrig følt før . 

Men jeg lagde det hen med at det kunne j være min mens der pludselig dukkede op lidt før pga p pille stop , men sørme om den dukkede op , NEJ den blev sku væk , og d 26 april der stod jeg med en positiv test  

Jeg var helt mundlam , kæresten lå og sov jeg vækkede ham og sagde se her Han udbrød bare , hvad er det . Og ja jeg fortalte så det var en positiv test . HAn blev over lykkelig og vi venter nu ønske barnet med termin d 31/12

Så mit råd til dig er at prøv og lade vær at tænke over der , lad vær at læse om det og lad vær at bruge siden her for meget , det gav i hvertfald pote hos os

Det blev lidt langt og lidt personligt , men håber du kan bruge min historie til noget , og rigtig meget held og lykke med det Jeg tror på at den er der næste gang

Stort knus

Anmeld

6. november 2010

RiUL

Pernille08 skriver:

Jeg kender alt for godt følelsen og tankerne . 

Jeg stoppede egentlig med mine p-piller fordi jeg simpelthen havde så mange bivirkninger af dem og for hver dag der gik kom der bare flere og flere til , så d 20 december 2009 bestemte jeg mig for at det her var den sidste pille , vi havde dog snakket lidt om at få en baby osv . 

Så dukkede første mens op 26 december , jeg konfronterede min kæreste med den og at det altså var slut med p- piller vi snakkede frem og tilbage om det med at få en baby , vi blev enige om at prøve . 

Mine forventninger blev simpelthen for høje til at få en baby at jeg kunne holde mig selv ud , så da mens dukkede op i januar og i februar . Besluttede jeg mig for , fandme nej om det her skal fylde så meget i mit hovede mere . 

Jeg læste på diverse sider på nettet om graviditet om p pille stop osv , at det drev min hjerne væk næremest , man læste jo alti det negative først , om at p pille stop kunne få mens til at udbleve . 

Mens dukkede igen op i marts , utroligt nok alle månede præcis d 26 . 

Jeg lagde tankerne væk om tænkte jeg skal bare fuldføre min udd nu og så kan vi starte projekt baby for alvor når jeg er færdig udd . 

Men nogen underligt noget skete , 2 uger før forventet mens fik jeg noget underligt muren i maven ømme bryster min krop blev faktisk mærkelig , jeg fortalte min kæreste det og sagde sådan har jeg sku aldrig følt før . 

Men jeg lagde det hen med at det kunne j være min mens der pludselig dukkede op lidt før pga p pille stop , men sørme om den dukkede op , NEJ den blev sku væk , og d 26 april der stod jeg med en positiv test  

Jeg var helt mundlam , kæresten lå og sov jeg vækkede ham og sagde se her Han udbrød bare , hvad er det . Og ja jeg fortalte så det var en positiv test . HAn blev over lykkelig og vi venter nu ønske barnet med termin d 31/12

Så mit råd til dig er at prøv og lade vær at tænke over der , lad vær at læse om det og lad vær at bruge siden her for meget , det gav i hvertfald pote hos os

Det blev lidt langt og lidt personligt , men håber du kan bruge min historie til noget , og rigtig meget held og lykke med det Jeg tror på at den er der næste gang

Stort knus

Hvor er det dejligt at høre

- Og ja, lige præcis .. Man læser altid det negative først, og husker kun det negative :s 

Men, ja - har også tænkt at det påvirker en alt for meget, når man læser og læser om det Men tusind tak for dit svar

Knuus 

Anmeld

6. november 2010

mortilnoahogmelina

rikkebw skriver:

Hvor er det dejligt at høre

- Og ja, lige præcis .. Man læser altid det negative først, og husker kun det negative :s 

Men, ja - har også tænkt at det påvirker en alt for meget, når man læser og læser om det Men tusind tak for dit svar

Knuus 

Det var skam så lidt . 

Men ja det påvirkede ihvertfald mig ufattelig meget det jeg læste . Så jeg droppede det simpelthen og begyndte at tænke på alt muligt andet (meget svært )

Og i sidste ende så gav det faktisk mig pote . 
Så det håber jeg os det gør med jer ,

God lørdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.