Foto gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Overvejer at give manden et billede af sønnen og jeg selv i julegave, men ved ikke om det er for tøsset.

Og kan ikke helt finde ud af om det så skal være sådan et lærreder.

Hvad syntes I piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

BabyMus

Jeg synes ikke det er for tøset. Måske ikke lige det han aller mest ønsker sig (; men et billede af dig og hans søn kan han vel altid bruge så han kan kigge på jer, det er da meget sødt. (:

Ja foto på lærred, eller måske tage til en fotograf og få et prof billede?! Måske i sort / hvid, det giver noget helt andet synes jeg. Bliver rigtig flot.

Det synes jeg da godt du kan give ham. (:

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg synes ikke det er for tøset. Måske ikke lige det han aller mest ønsker sig (; men et billede af dig og hans søn kan han vel altid bruge så han kan kigge på jer, det er da meget sødt. (:

Ja foto på lærred, eller måske tage til en fotograf og få et prof billede?! Måske i sort / hvid, det giver noget helt andet synes jeg. Bliver rigtig flot.

Det synes jeg da godt du kan give ham. (:

hvade også tænk mig det skulle tages hos en prof

Anmeld

5. november 2010

sismofutten

Jeg har selv tænkt på at give min mand et "foto i glas", af hans søn og vores datter..

Man kan købe dem her: http://www.fotoiglas.dk/

Anmeld

5. november 2010

BabyMus

Anonym skriver:

hvade også tænk mig det skulle tages hos en prof

Synes jeg sagtens du kan give og en rigtig god gave. (:

Anmeld

5. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

Overvejer at give manden et billede af sønnen og jeg selv i julegave, men ved ikke om det er for tøsset.

Og kan ikke helt finde ud af om det så skal være sådan et lærreder.

Hvad syntes I piger?

Det er det jeg gi´r de nærmeste i julegave fra lillemanden. Får en pro. til at ta´nogle fede billeder af ham og så kommer det på lærred. Jeg synes det er en fed ide og den koster ikke alverden, da jeg alligevel ville ha´nogle gode store billeder af sønnen op på væggen herhjemme.

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Jeg har selv tænkt på at give min mand et "foto i glas", af hans søn og vores datter..

Man kan købe dem her: http://www.fotoiglas.dk/

Er ikke så vild med iden om det i et stykke glas tror nu heller det skal være i en fin ramme som passer til de andre rammer vi har

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Synes jeg sagtens du kan give og en rigtig god gave. (:

Syntes også det er noget specialt da det jo er os han holder af.

Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg ellers skulle finde på til ham

Anmeld

5. november 2010

Maja88

jeg har netop i dag været hos fotografen og få taget billeder af mig og maven.. manden ved ingenting om dette, da de skal bruges til julegaver... glæder mig super meget til at se dem beskåret og med skygger og det hele. Så jeg synes det ville være en fantastisk gave til din mand.

Anmeld

5. november 2010

oerbaek

sådanne en gave gav jeg min mand for 2 år siden af mg og vores 2 sønner så jeg syns da at det er en perfekt gave...

Min mand blev rigtig glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.