Mangler du i Århus pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Termitbanan

Hej alle århusianske baby.dk-kvinder!

Jeg har her skrevet en lille halvoffentlig ansøgning til alle jer mødre, der bor i Århus.  Jeg har lige smidt præventionen, og det ER bare så spændende om der sker noget - og om det sker snart! Men, det laver ikke om på at jeg mangler en ekstra indkomst ved siden af mit studie.. Ikke fuldtid, men nogle timer om ugen, eller et par gange om ugen.. - det ville hjælpe lidt på min økonomi 

Men altså.. Jeg er en kvinde på 23 år, der mangler et deltidsjob ved siden af mit studie (jeg studerer Nordisk Sprog og Litteratur på Århus Universitet). Jeg har det bedst med at arbejde med mennesker; det passer mig rigtig godt med kontakt, hvor man sammen kan dele oplevelser eller bare almindelige rutiner. Jeg er interesseret i kommunikation, så derfor har jeg bare en naturlig interesse for det at snakke med børn og finde ud af, hvad jeg sammen med dem kan skabe af samtaler. Det er vildt interessant! Nu skal jeg jo ikke lyde som en tør banan, der vil bruge dit barn som et analyseobjekt - det er jo selvfølgelig slet ikke tilfældet. Jeg elsker børn og vil gerne arbejde med noget der giver mening for mig - og det giver RIGTIG god mening for mig at være sammen med børn og samtidig hjælpe en familie på den måde. Jeg vil gerne være med til at jeres/dit barn (eller børn) får nogle dejlige oplevelser med mig, når du/I selv bliver nødt til at arbejde eller bare skal lave voksenting uden jeres børn

Jeg mener selv at jeg har nogle virkelig gode forudsætninger for at passe jeres barn; min egen opdragelse har selvfølgelig været med til at gøre mig til den jeg er, og jeg kan da mærke at det er en virkelig god base at arbejde ud fra - selvfølgelig sammen med de værdier og grundholdninger man selv danner gennem livet. Jeg skal selvfølgelig ikke opdrage jeres barn, men jeg vil bare gerne understrege, at jeg er fornuftig , og at jeg er sikker på at vi sammen kan finde ud af, hvordan I gerne vil ha' mig til at agere i forhold til jeres barn.

Jeg har selvfølgelig erfaring med pasning; mine dejlige niecer og nevøer! ) Og så begynder mine veninder også så småt at få børn - det er jo så fantastisk )

Nå, men kontakt mig endelig, hvis I har brug for en barnepige. Så kan vi forhåbentlig snakke om jeres forventninger og hvad I har tænkt jer

/Mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.