Mangler du i Århus pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Termitbanan

Hej alle århusianske baby.dk-kvinder!

Jeg har her skrevet en lille halvoffentlig ansøgning til alle jer mødre, der bor i Århus.  Jeg har lige smidt præventionen, og det ER bare så spændende om der sker noget - og om det sker snart! Men, det laver ikke om på at jeg mangler en ekstra indkomst ved siden af mit studie.. Ikke fuldtid, men nogle timer om ugen, eller et par gange om ugen.. - det ville hjælpe lidt på min økonomi 

Men altså.. Jeg er en kvinde på 23 år, der mangler et deltidsjob ved siden af mit studie (jeg studerer Nordisk Sprog og Litteratur på Århus Universitet). Jeg har det bedst med at arbejde med mennesker; det passer mig rigtig godt med kontakt, hvor man sammen kan dele oplevelser eller bare almindelige rutiner. Jeg er interesseret i kommunikation, så derfor har jeg bare en naturlig interesse for det at snakke med børn og finde ud af, hvad jeg sammen med dem kan skabe af samtaler. Det er vildt interessant! Nu skal jeg jo ikke lyde som en tør banan, der vil bruge dit barn som et analyseobjekt - det er jo selvfølgelig slet ikke tilfældet. Jeg elsker børn og vil gerne arbejde med noget der giver mening for mig - og det giver RIGTIG god mening for mig at være sammen med børn og samtidig hjælpe en familie på den måde. Jeg vil gerne være med til at jeres/dit barn (eller børn) får nogle dejlige oplevelser med mig, når du/I selv bliver nødt til at arbejde eller bare skal lave voksenting uden jeres børn