mon det snart begynder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2010

nvm

er idag 39+3 venter mit 2 barn

har  mange jav i underlivet idag, når jeg går.. kunne det måske være tegn på fødslen snart kommer igang?

eller bilder jeg mig det bare ind, fordi jeg ikke kan vente mere hehe... kom nu ud lillepige, mor og storesøster vil se dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

morethanperfect

nvm skriver:

er idag 39+3 venter mit 2 barn

har  mange jav i underlivet idag, når jeg går.. kunne det måske være tegn på fødslen snart kommer igang?

eller bilder jeg mig det bare ind, fordi jeg ikke kan vente mere hehe... kom nu ud lillepige, mor og storesøster vil se dig

Det har jeg hele tiden .. Føler hele tiden jeg snart skal føde , men har ikke født endnu  

Sender dig noget vestøv 

Anmeld

5. november 2010

nvm

morethanperfect skriver:

Det har jeg hele tiden .. Føler hele tiden jeg snart skal føde , men har ikke født endnu  

Sender dig noget vestøv 

århh hold bøtte haha, nu håbede jeg lige

men går helt sikkert over tid

Anmeld

5. november 2010

morethanperfect

nvm skriver:

århh hold bøtte haha, nu håbede jeg lige

men går helt sikkert over tid

Det da ikke sikkert

Det er jo dit andet barn , og man siger jo optakten til fødsel varer længere ved førstegangsfødende end for fleregangs fødende .. Så vi må jo bare krydse alt vi har 

Anmeld

5. november 2010

nvm

morethanperfect skriver:

Det da ikke sikkert

Det er jo dit andet barn , og man siger jo optakten til fødsel varer længere ved førstegangsfødende end for fleregangs fødende .. Så vi må jo bare krydse alt vi har 

vi gode til at gå over tid i vores familie, lige meget om det 1-2-3 eller 4 barn desværre

men ja lad os krydse ALT og så håbe hehe

Anmeld

5. november 2010

morethanperfect

nvm skriver:

vi gode til at gå over tid i vores familie, lige meget om det 1-2-3 eller 4 barn desværre

men ja lad os krydse ALT og så håbe hehe

Nåå .. ..

Men vi krydser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.