Er du bange for at død/døden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Sidder lige og ser brysgalle fra weekenden... Og så kommer spørgsmålet til mig. Hvor du bange for at du?

Jeg har aldrig selv været bange for at dø, og er det som sådan heller ikke nu... Men jeg ønsker ikke at dø før mine børn er gamle nok til at kunne "undvære" mig... Jeg ønsker de skal have deres egen familie, og at jeg når at blive en del af den, inden jeg skal herfra...

Men nej selve det at skulle dø er jeg slet ikke bange for.... Og har en lillebror og en farmor som venter på mig på den anden side, så ser som noget positivt at jeg engang skal være sammen med dem igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Shibby

Meget! Men mest fordi jeg ikke ved havd der skal ske med mikkel hvis jeg dør i morgen. Det stresser mig af helvedes til

Anmeld

5. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Selve det at dø, nej det er jeg ikke bange for. Det er det eneste her i livet du kan være 100% sikker på vil ske. Men jeg er bange for at dø ung og gå glip af livet

Anmeld

5. november 2010

CarinaSB

Meget .. Jeg har de sidste dage bare haft det træls .. for tankerne har bare faret rundt i hovdet på mig .. Hvis jeg nu dør så går jeg jo glip af alt med Noah Og hvis per nu finder en anden .. får han så en bedre "Mor" .. Det fylder så meget lige nu .. Og jeg kan ikk have tanken om at skulle dø 

Anmeld

5. november 2010

nvm

det jeg er mest bange for er der sker mine børn noget. men jo er selvf også selv bange for at dø, da min datter kun har mig. hvis jeg ikke havde barn/børn så tror jeg ikke jeg ville være bange for at dø..

Anmeld

5. november 2010

wamse

Nej jeg er ikke bange for at dø, men jeg ville da være ked af det på mine børns vejne. Men ud over det ser jeg ikke døden som en skidt ting, men som en naturlig del af det at være til. Alting har en ende....

Anmeld

5. november 2010

mulle7430

jeg er også bange for og dø fra min mand og børn men det er blevet rigtigt slemt efter jeg mistede min mor for 4 mdr siden ( 55 år )...har det tit at jeg ikke tør og lægge mig til og sove for er bange for ikke og vågne igen og hva sker der når jeg ikke er her mere .....angsten er meget slem lige for tiden ang døden håber det snart går over

Anmeld

5. november 2010

mulle7430

jeg er også bange for og dø fra min mand og børn men det er blevet rigtigt slemt efter jeg mistede min mor for 4 mdr siden ( 55 år )...har det tit at jeg ikke tør og lægge mig til og sove for er bange for ikke og vågne igen og hva sker der når jeg ikke er her mere .....angsten er meget slem lige for tiden ang døden håber det snart går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.