Til jer med flexi bath ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Mettemus

Bruger i badestol og stativ? Jeg synes, det er super smart at flexi bath kan klappes sammen, så det ikke fylder alle de beskedne badeværelseskvadratmeter, vi er velsignet med her i Århus C. Jeg er så imidlertid kommet lidt i tvivl om, om der er plads til en stor, stærk mandearm OG en baby på samme tid, da karret ikke er den største af pools. Så hvad gør i? Og hvad med stativ - har i også købt sådan et?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Bruger i badestol og stativ? Jeg synes, det er super smart at flexi bath kan klappes sammen, så det ikke fylder alle de beskedne badeværelseskvadratmeter, vi er velsignet med her i Århus C. Jeg er så imidlertid kommet lidt i tvivl om, om der er plads til en stor, stærk mandearm OG en baby på samme tid, da det karet ikke er den største af pools. Så hvad gør i? Og hvad med stativ - har i også købt sådan et?

Kan man få stativ?? Jeg badede Runa i køkkenet med proppen ud over vasken...død nemt! Men nu bliver hun badet i det på badeværelset fordi hun var begyndt og lave en mindre tsunami ud over det hele  

Anmeld

5. november 2010

LauraLW

Indtil nu har vi brugt både stativ og badestol. Nu er Vilma dog begyndt at sparke al vand ud, og så giver det altså nogle ordentlige plask og et værre svineri når hun er oppe i højderne. - Så vi bruger ikke stativet mere, men stadig badestol.

Anmeld

5. november 2010

serinasmor

vidste heller ikke man kunne få stativ ... har altid badet serina på gulvet på badeværelset med proppen over risten... vi havde ingen badestol .. det var meningen vi ville have haft en .. men fandt ud af det var ligeså nemt uden... jeg havde da -hun var mindre- bare en arm bagom ryggen på hende som holdt godt fast i et ben eller en arm .. lod hovedet hvile på armen ... farmand har kun badet 2 gange .. men hans arm kan også sagtens være der.. jeg har i øvrigt et foldet håndklæde på gulvet som jeg sidder på på knæene, så det ikke er for hårdt.. og håndklædet til hende havde jeg -da hun var mindre -bredt ud på gulvet på forhånd så jeg bare kunne lægge hende derover, pakke hende ind i det og derefter rejse mig op og tage hende op og gå ind og pusle

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.