Stjålet pas - jeg ved hvem, hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har en gammel veninde, som ikke længere er min veninde, rent faktisk fandt jeg ud af at vores venskab udelukkende var baseret på at hun skulle have 'informationer' ud af mig på vejne af nogle uvenner. 

Imidlertid er det så sådan at jeg har været i byen med hende inden jeg fandt ud af dette og glemte mit pas hos hende. 
Efter at havde fundet ud af at hun gik bag mig ryg sagde jeg jo selvfølgelig at jeg gerne ville have mit pas igen (det er jo ret vigtigt) - men, det ville hun ikke give mig så nu står jeg uden pas og skal bruge det.

Det er vel egentlig stjålet, da det lå i min egen taske?
Skal selvfølgelig melde til politiet at mit pas er bortkommet, men kan jeg melde det stjålet og har jeg pligt til at fortælle hvem der har det hvis jeg ved det?

Jeg ville på INGEN måde have dårlig samvittighed over at gøre det.

Jeg er anonym da jeg ved at vedkommende har venner her inde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

5. november 2010

karina pigen

hvis hun nægter at aflevere dit pas så synes jeg du skal skrive til hende at du melder hende for tyveri ( hvis du overhovedet kan det, som du skriver glemte du det hos hende, hu har jo ik taget det men hun nægter atl aflevere det)  og så håbe på det sætter hende i gang med en udlevering

ellers så ring til politet og forklar situationen og hør hvad de råder dig til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.