Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan i anbefale et godt og billigt sted at bestille julekort med billede?
ved ikke om det kan lade sig gøre, men det kunne være super, hvis der kunne komme 2 billeder på.
havde ellers besluttet at lave dem selv, men hold op et cirkus.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøgelund1 skriver: kan i anbefale et godt og billigt sted at bestille julekort med billede? ved ikke om det kan lade sig gøre, men det kunne være super, hvis der kunne komme 2 billeder på. havde ellers besluttet at lave dem selv, men hold op et cirkus.
Ja her.....
På vistaprint kan du lave forskellige julekort, og der er mange muligheder for at lave collager (med flere billeder)
twinboys skriver: Ja her..... www.foto-paa-laerred.dk Hun er også bruger på denne side... Du tager bare selv billedet og sender pr. mail til hende og 1 2 3 så kører hun det super flot ind og sender det til dig pr. mail og så kan du selv printe det ud eller smide dem over på en pind og så afsted til en billedfremkalder,... Majbritt
fantastisk. prøver lige at skrive til hende.. tak for det
bøgelund1 skriver: fantastisk. prøver lige at skrive til hende.. tak for det
Var da så lidt søde...
LauraLW skriver: På vistaprint kan du lave forskellige julekort, og der er mange muligheder for at lave collager (med flere billeder)
super tak for det.
Jeg bruger www.fotogo.dk
dorthemus skriver: Jeg bruger www.fotogo.dk
det ser også enkelt og overskueligt ud.. og til gode priser..
tak for det.
bøgelund1 skriver: det ser også enkelt og overskueligt ud.. og til gode priser.. tak for det.
Lige præcis...og super service. Billederne kommer dagen efter
dorthemus skriver: Lige præcis...og super service. Billederne kommer dagen efter
fantastisk. behøver teksten være ens på alle kort? og kan jeg sætte 2 forskellige billeder ind?
Ellers må hunden lade pladsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128