Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Næææh, tak! Jeg holder fødselsdagsfest for Gustav (part 2) med mine Århus-veninder/venner i morgen Det er en uge siden han blev 1 år men der fejrede vi det ved mormor, morfar osv i Herning så nu går det løs her ved mig Jubiiii.GOD WEEKEND til alle jer andre derude!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I lige måde..
Har lige læst lidt med fra sidelinjen
for du bliver sat igang hurtigst muligt eller, at det er dit vand der er begyndt at sive lige så stille...
Glæder mig til en update!
Tak og i lige måde
i lige måde!! og så vil vi ikke se dig på mandag UDEN en baby i armene
quar20 skriver: Ønske jer ALLE en rigtig dejlig weekend..
Ønske jer ALLE en rigtig dejlig weekend..
også god weekend herfra
Tjuhl skriver: i lige måde!! og så vil vi ikke se dig på mandag UDEN en baby i armene
arhhh ja hvor vil jeg ønske jeg kan sige SELVFØLGELIG..
Men får da vidst et forløb som dig med veer on/off i flere dage inden der sker noget..!! Men håbe kan vi altid
~~M.Nielsen~~ skriver: I lige måde.. Har lige læst lidt med fra sidelinjen for du bliver sat igang hurtigst muligt eller, at det er dit vand der er begyndt at sive lige så stille... Glæder mig til en update!
1000 tak...
Det er bare SÅ rart lige at komme ud med en masse tanker og følelser herinde, også at man lige kan holde lidt øje med hinanden på sidelinien..
quar20 skriver: arhhh ja hvor vil jeg ønske jeg kan sige SELVFØLGELIG.. Men får da vidst et forløb som dig med veer on/off i flere dage inden der sker noget..!! Men håbe kan vi altid
jeg føler virkelig med dig, det er sååååå hårdt for kroppen og man gir næsten mentalt op inden man kommer rigtigt i gang
Tjuhl skriver: jeg føler virkelig med dig, det er sååååå hårdt for kroppen og man gir næsten mentalt op inden man kommer rigtigt i gang
Ja lige præcis... Kører på 8 døgn nu...!! Og har fået sådan en "sovepakke" oppe fra fødegangen hvor det sku få livmoderen til at slappe af og at jeg burde kunne sove..!! MEN næeee nej de virker ikke på mig desværre..!!
Men må bosætte mig under den varme bruser indtil der virkelig sker noget..!!
Og 1000 tak for tankerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128