Brunt udflåd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2010

SaraLM

Jeg er vågen allerede nu (kl 04) da jeg det meste af natten har drømt om at jeg var begyndt at bløde...
Og da jeg var på toilettet var der brunt udflåd  Jeg håber inderligt det går i sig selv igen men gør det ikke det inden min læge åbner her kl 8 så VIL jeg undersøges!
Kan simpelthen ikke gå hele weekenden i uvished om hvad der sker eller ikke sker med den lille skat!!

Jeg er simpelthen bare så ked af det lige nu, men hvad stiller man op midt om natten....

Og forresten er jeg helt ny herinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Meina

Hej Sara Jeg sidder også sent oppe! Din drøm kommer sikkert af, at du har mærket noget i trusserne, mens du har sovet. Brunt udflåd er meget normalt under graviditet, jeg tror det er 25% der oplever det - du kan også opleve mørkt blod. Men hvis der kommer frisk blod skal du kontakte en læge med det samme.

Alt det bedste, håber du får sovet!

Anmeld

5. november 2010

SaraLM

Åh hvor er det godt at der er nogen der er oppe!

Og "dejligt" at høre at det formentligt ikke betyder noget... det satser jeg voldsomt på at det ikke gør her!

Tusind tak for dit svar og fordi du også er vågen

Anmeld

5. november 2010

tb

hej med dig..

jeg havde os brunt udflåd da jeg var omkring 7 uger henne, men har nu den skønneste datter på snart 5 måneder  det er vist meget normalt..

Anmeld

5. november 2010

SaraLM

Tak, det varmer!

Jeg har snakket med lægen, og hun vil gerne se mig kl 11.30
Hun mener ikke jeg skal være bekymret, men for at berolige mig kigger hun på mig, hvilket jeg virkeligt er taknemmelig for!

Anmeld

5. november 2010

Muhmi

for at alting er som det skal være

Anmeld

5. november 2010

SaraLM

Jeg kan ikke få min pc til at gå på nettet efter jeg har været afsted så må skrive via tlf...
Det gik ok hos lægen, min livmodermund står ikke åben og det er ikke frisk blod men brunt udflåd hun også kan se, men fordi jeg er så ked af det og bange, har hun henvist mig til ambulatoriet på sygehuset så der skal jeg op kl 14 - er spændt på hvad de kan se og siger!!
Min læge var bare så sød, og det fik jeg også fortalt hende rigtigt mange gange...
Jeg ved ikke om jeg når at skrive igen efter turen på sygehuset men ellers gør jeg det når jeg kommer hjem engang i afte fra julefrokost (det er godt nok ikke det jeg har mest lyst til lige nu)

Anmeld

5. november 2010

betiinsen

for dig, har selv haft brunt udflåd en del gange i min graviditet indtil nu, og alt var fint..

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Håber det gik godt på sygehuset

Anmeld

5. november 2010

SaraLM

Det gik faktisk ikke godt deroppe, hun kunne se en graviditetscyste men ikke noget foster, så hun mente det var gået til grunde... Fik taget blodprøver for som hun sagde så skulle vi ha sikkerhed for om det var gået til grunde eller omjeg måske menkun måske kunne være kortere tid henne end forventet for det kunne så være forklaringen på at hun ikke kunne se noget... Men det tør jeg slet ikke tro på lige nu... Er bare så ked af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.