Nogen der har fribiletter til legoland...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Bondepigen

...som ikke selv skal bruge dem? Så modtager jeg gerne, så jeg kan give dem videre til min søster, hendes mand og 2 børn, som gerne vil i legoland her d. 13. nov. og fejre min søsters 40 års fødselsdag...

Det kunne være dejligt at kunne stikke dem billeterne i hånden...og skal selvfølgelig nok sige, at det er fra jer herindefra, hvis der da er nogen der har nogle de gerne vil af med...

Bare smid et privat brev, hvis du har en eller nogle du gerne vil af med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

HelleBelle

Du kan printe nogle tegninger ud på hummel så BØRN kan komme gratis ind, tror ikke der er muligheder for gratis til voksne.

Helle.

Anmeld

5. november 2010

rebbesen

bondepigen skriver:

...som ikke selv skal bruge dem? Så modtager jeg gerne, så jeg kan give dem videre til min søster, hendes mand og 2 børn, som gerne vil i legoland her d. 13. nov. og fejre min søsters 40 års fødselsdag...

Det kunne være dejligt at kunne stikke dem billeterne i hånden...og skal selvfølgelig nok sige, at det er fra jer herindefra, hvis der da er nogen der har nogle de gerne vil af med...

Bare smid et privat brev, hvis du har en eller nogle du gerne vil af med...

hejsa

Jeg har 3 børnebiletter du gerne må få, vi får ikke selv brugt dem, og så må de da hellere glæde din søster, de er gyldig til 5. december.

jeg prøver lige at skrive en besked til dig

Anmeld

5. november 2010

Bondepigen

rebbesen skriver:

hejsa

Jeg har 3 børnebiletter du gerne må få, vi får ikke selv brugt dem, og så må de da hellere glæde din søster, de er gyldig til 5. december.

jeg prøver lige at skrive en besked til dig

Tusind tak. Har sendt en besked til dig..

Anmeld

5. november 2010

Bondepigen

HelleBelle skriver:

Du kan printe nogle tegninger ud på hummel så BØRN kan komme gratis ind, tror ikke der er muligheder for gratis til voksne.

Helle.

Super tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.