En kammerat i "nød".. What to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Shibby

Vores kammerat,38 år taler rigtig meget om at han er bange for han aldrig finder kærligheden,aldrig blir gift og noget af det værste som går ham rigtig meget på,-aldrig bliver far. Kvinder kan bare få sprøjtet noget op imod betalting eller få statens hjælp til det her ønskebarn. Men hvad gør manden lige?

Vi kan ikke sige noget der gør ham glad! Nogen med gode råd? Kan jo ikk sige at den rigtige dukker op og fra den ene dag til den anden vil giftes og have børn. Sandsynligheden er minmal..

Er helt blank for gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Carina1977

Jeg tror at når han har ønsket det så længe og ikke har haft held med det, så er der ikke rigtigt noget man kan sige, som får ham til at føle anderledes omkring det. Jeg forstår ham godt. Jeg har også haft store problemer med at finde den rigtige, og på et tidspunkt var jeg også grædefærdig. jeg havde så fået en søn, men tanken om ikke at skulle få flere børn, var forfærdelig. nu har jeg så fundet manden og han vil heldigvis gerne have et barn mere. Nu skal vi bare vente til det rette tidspunkt.

Jeg tror ikke i kan gøre mere end I i forvejen gør, nemlig at være der for ham, at lytte og at give ham et kram, hvis det er det han har behov for. Jeg synes bare ikke han skal opgive. jeg fandt min kæreste på et tidspunkt, hvor jeg faktisk ikke ledte efter en kæreste. Det skete bare, og det tror jeg også gør for ham på et tidspunkt.

Han skal være glad for at have dig som ven. man kan virkelig mærke at du vil hans bedste, og ønsker det bedste for ham

Anmeld

4. november 2010

LauraLW

Shibby skriver:

Vores kammerat,38 år taler rigtig meget om at han er bange for han aldrig finder kærligheden,aldrig blir gift og noget af det værste som går ham rigtig meget på,-aldrig bliver far. Kvinder kan bare få sprøjtet noget op imod betalting eller få statens hjælp til det her ønskebarn. Men hvad gør manden lige?

Vi kan ikke sige noget der gør ham glad! Nogen med gode råd? Kan jo ikk sige at den rigtige dukker op og fra den ene dag til den anden vil giftes og have børn. Sandsynligheden er minmal..

Er helt blank for gode råd

hmm... Den er svær.

Leder han efter kærligheden? Den kommer sjældent dumpende sådan bare lige... Hvis ikke han gøre noget aktivt, så synes jeg I skal råde ham til at gå igang. - Der findes mange dating sider som er seriøse, så det er bare om at komme igang :-)

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har jo en kategori til formålet... Scor en ungkarl. Der kan man poste sine ungkarle... Så feel free to post him

Der er sikkert en pakkeløsning eller 2 herinde der kunne være interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.