Gave til en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Carina1977

Ja jeg er kommet ud af træning, hvad angår mænd

Min kæreste har fødselsdag her d. 12. november. Jeg spurgte ham, hvad han ønskede sig, men han kunne ikke komme med nogle ønsker. Han sagde at jeg bare kunne finde et eller andet. Ja det er nemmere sagt end gjort  er fuldstændig tom for ideer, og aner virkelig ikke, hvad han har og ikke har.

Er der nogen herinde, der kunne komme med nogle gode forslag? Jeg skal ud og have købt gaven imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

A&F

Carina1977 skriver:

Ja jeg er kommet ud af træning, hvad angår mænd

Min kæreste har fødselsdag her d. 12. november. Jeg spurgte ham, hvad han ønskede sig, men han kunne ikke komme med nogle ønsker. Han sagde at jeg bare kunne finde et eller andet. Ja det er nemmere sagt end gjort  er fuldstændig tom for ideer, og aner virkelig ikke, hvad han har og ikke har.

Er der nogen herinde, der kunne komme med nogle gode forslag? Jeg skal ud og have købt gaven imorgen.

Jamen tillykke med mandes fødselsdag. Ak ja, gaver til sin mand, den er svær. En fed trøje eller gavekort måske? Parfume gaveæske fra matas,? Spiller han computer eller playstation, så kunne det måske være et spil? Hmm good luck

Anmeld

4. november 2010

Carina1977

A&F skriver:

Jamen tillykke med mandes fødselsdag. Ak ja, gaver til sin mand, den er svær. En fed trøje eller gavekort måske? Parfume gaveæske fra matas,? Spiller han computer eller playstation, så kunne det måske være et spil? Hmm good luck

Nej han spiller ikke computerspil eller playstation. Måske det med parfume gaveæsken, var en ide. det kan alle vel lide at få  Jeg er ikke lige til gavekort, synes det er så upersonligt  Ved ikke hvad størrelse han bruger i tøj, så det må jeg hellere holde mig fra *griner*

Anmeld

4. november 2010

DK

Hvis man er tom for ideer er der kun et svar:

Bøf og BJ

Anmeld

4. november 2010

Carina1977

DK skriver:

Bøf og BJ

Måske jeg bare er fatsvag, men hvad er bøf og BJ *griner*

Anmeld

6. november 2010

Trolde_mor

Carina1977 skriver:

Måske jeg bare er fatsvag, men hvad er bøf og BJ *griner*

Bøf - siger vist sig selv og BJ er BlowJob

Anmeld

6. november 2010

twinboys

Bøf og BJ

He he min mand får så kylling og bj i aften griner han har dog ikke fødselsdag

Anmeld

6. november 2010

Carina1977

Trolde_mor skriver:

Bøf - siger vist sig selv og BJ er BlowJob

Ej nu må i da lige tage jer sammen tøser....blow job i fødselsdagsgave, har da aldrig hørt noget lignende *griner*   

Jeg har købt lidt til ham...en gaveæske med en deodorant og edt. Håber han kan lide duften. Det kunne jeg, og det er vel det vigtigste

Anmeld

6. november 2010

Trolde_mor

Carina1977 skriver:

Ej nu må i da lige tage jer sammen tøser....blow job i fødselsdagsgave, har da aldrig hørt noget lignende *griner*   

Jeg har købt lidt til ham...en gaveæske med en deodorant og edt. Håber han kan lide duften. Det kunne jeg, og det er vel det vigtigste

En mand skal jo forkæles på bedste manér på sin fødselsdag Hehe

Når nu du kan li' den, mon ikke han så også kan Når han nu ved du er vild med den, føler han sig sikkert lidt ekstra tiltrækkende, når han har den på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.