opdatering på "puhaa er helt nervøs idag"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2010

betiinsen

Så var jeg til scanning og det var en super fed oplevelse. Den lille smule brunt udflåd jeg havde var fra slimhinderne, så det var super. Den lille var meget livlig og vinkede til os fik at vide at det hele så super godt ud og der var godt med fostervand og 37 gr. I morgen er jeg i uge 12 og hun sagde jeg faktisk var langt nok henne nu til en NF scanning, men skal til NF scanning på sygehuset om lidt over en uge, så det er også fint..

begynder efterhånden at tro på det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Dansker I Holland

betiinsen skriver:

Så var jeg til scanning og det var en super fed oplevelse. Den lille smule brunt udflåd jeg havde var fra slimhinderne, så det var super. Den lille var meget livlig og vinkede til os fik at vide at det hele så super godt ud og der var godt med fostervand og 37 gr. I morgen er jeg i uge 12 og hun sagde jeg faktisk var langt nok henne nu til en NF scanning, men skal til NF scanning på sygehuset om lidt over en uge, så det er også fint..

begynder efterhånden at tro på det nu

ihh hvor dejligt for dig altså NF er osse bare SÅ godt Smiler.. Vil du egentlig vide kønnet hvis de kan se det?

Knus Sussie 38+3 (med velignende smerter )

Anmeld

4. november 2010

sandratobias

Hvor dejligt og høre alt gik som det sku...  

Anmeld

4. november 2010

betiinsen

ja vil jeg gerne, men kan de ikke allerede se til NF vel? vi har bestilt til til kønsscanning den 9 dec..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.