Underligt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Anonym trådstarter

Meget underligt spørgsmål, men spørger alligevel. Er i uge 30 og har nogle gange en underlig følelse oppe i skeden. Kan blive i tvivl om, om det er spark, stik eller ryk... Men er det ike underligt hvis det er baby der sparker så jeg kan mærke det i skeden(godt nok højt oppe)? Kan det være fordi han sparker til noget som jeg så kan mærke? Eller kan det være noget helt helt andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Meget underligt spørgsmål, men spørger alligevel. Er i uge 30 og har nogle gange en underlig følelse oppe i skeden. Kan blive i tvivl om, om det er spark, stik eller ryk... Men er det ike underligt hvis det er baby der sparker så jeg kan mærke det i skeden(godt nok højt oppe)? Kan det være fordi han sparker til noget som jeg så kan mærke? Eller kan det være noget helt helt andet?

jeg fik også nogen gange sådan nogle jag/stik i skeden, der gjorde sindsygt ondt.

men tror det er bebs der ligger og møver rundt med hovedet

Anmeld

4. november 2010

Mira0911

Det var et godt spørgsmål... Jeg vil skyde på at det er bebs der trykker her og der... 

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

jeg fik også nogen gange sådan nogle jag/stik i skeden, der gjorde sindsygt ondt.

men tror det er bebs der ligger og møver rundt med hovedet

Tror du virkelig det kan være ovedet? Så langt nede allerede?

Anmeld

4. november 2010

Low

Måske er det nogle nerver som bliver presset i det at baby sparker og moser sig rundt

Anmeld

5. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Tror du virkelig det kan være ovedet? Så langt nede allerede?

jamen tror bare selvom hovedet er længere oppe, så ligger det jo stadig "dernede" så når det drejer så tror jeg godt det kan give stik forskellige steder.

jeg havde det i hver fald rigtig tit

Anmeld

5. november 2010

quar20

Nu ved jeg jo ikke om du er førstegangs fødende for så ligger baby måske allerede fast eller er på vej til det,  men baby kan jo lægge med hovedet på dit skamben og det kan jeg love dig for det gir JAG, STIK. og SMERTER...!! Det føles nemlig som om det er igennem skeden det gør ondt..!!

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Nu ved jeg jo ikke om du er førstegangs fødende for så ligger baby måske allerede fast eller er på vej til det,  men baby kan jo lægge med hovedet på dit skamben og det kan jeg love dig for det gir JAG, STIK. og SMERTER...!! Det føles nemlig som om det er igennem skeden det gør ondt..!!

Jeg er førstegangs fødende. Så er det jo nok det. Tak for svar. Det er lidt nemmere at forholde sig til en smerte man ved hvad er.

God weekend!

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

jamen tror bare selvom hovedet er længere oppe, så ligger det jo stadig "dernede" så når det drejer så tror jeg godt det kan give stik forskellige steder.

jeg havde det i hver fald rigtig tit

OKay, mange tak for svaret Det er bare så smart med den her side, hvor man kan få hurtigt svar på sine mange 1000 spørsgmål.

God weekend!

Anmeld

5. november 2010

quar20

Anonym skriver:

Jeg er førstegangs fødende. Så er det jo nok det. Tak for svar. Det er lidt nemmere at forholde sig til en smerte man ved hvad er.

God weekend!

Ja lige præcis...!!

Men vil så også sige at HVIS det blir ved med at gøre ondt, og du evt. mærker dine plukveer som at de gør ONDT ONDT, så få lige tjekket din urin for blærebetændelse giver nemlig både jag "op i skeden" og giver tit kraftigere plukveer..!! En læge eller lægevagt kan tjekke den..!!

Rigtig go weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.