Til far og søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Chrisser

Jeg leder ihærdigt efter et værktøjsbælte til far og søn. For nogen år siden kunne man få dette i XL byg. Men nu har de kun nogen som slet ikke er magen til hinanden.

Er her nogen som ved, hvor jeg kan få fat i et værktøjs bælte til far og et til sønnen??? De skal jo helst være ens, eller ligne meget hinanden.

Hilsen
Christina med Cecilie 020570 samt
Kean og Cajsa 120805

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

MorCamilla

Her hvor vi bor, (nykøbing Mors) kan man godt få de bælter til far og søn i XL byg, jeg så dem der ude for små 14 dage siden vil jeg tro...
Måske du kan prøve at høre ved din lokale om de kan skaffe dem hjem...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
MorCamilla skriver:

Her hvor vi bor, (nykøbing Mors) kan man godt få de bælter til far og søn i XL byg, jeg så dem der ude for små 14 dage siden vil jeg tro...

Knus fra Camilla.

Ej altså Camilla....Nykøbing Mors? Der går man jo også i Brusen i ens campinghabitter ;) Og nu laver jeg lige en generalisering...kender du Asbjørn Riis...personligt? :P ;) Er det ikke lige udenfor Nykøbing han bor?

Vores XL har også ens bælter til voksne og børn, så jeg tror gode de kan skaffes hjem.

Anmeld

12. august 2008

MorCamilla

Jeanne skriver:

MorCamilla skriver:

Knus fra Camilla.

Ej altså Camilla....Nykøbing Mors? Der går man jo også i Brusen i ens campinghabitter ;) Og nu laver jeg lige en generalisering...kender du Asbjørn Riis...personligt? :P ;) Er det ikke lige udenfor Nykøbing han bor?

Vores XL har også ens bælter til voksne og børn, så jeg tror gode de kan skaffes hjem.

Yes Nykøbing Mors :D Et dejligt lille lokalt samfund... Hvor man altid kender eller hvem hvem der bliver sladret om... ;)
Nej jeg kender ikke asbjørn riis privat :P Men min kæreste gør, (eller hvad man nu skal sige) han bruger hans motionscenter ind i mellem og får lidt personlig træning... Jo det er lige lidt uden for nykøbing han bor...;)

Anmeld

12. august 2008

Chrisser

Her i vores XL Byg, er de ikke så kvikke.....:'( De havde aldrig hørt om de bælter, og kunne derfor ikke bestille noget hjem!!!>( Jeg må ringe til de forskellige afd. og høre ad, for jeg vil give det til min søn og hans far. De har begge fødselsdag. Hilsen Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.