Isofix eftermonteret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.779 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. november 2010

CamillaSoefelt

Er der nogen af Jer der ved om man kan få eftermonteret et isofix beslag i en Ford Focus st car fra 1999?? Tænker om der er nogen af Jer der har sådan en bil?

>Selen er nemlig for kort til man kan bruge den til den almindelige 3 punktssele bagved, foran virker det fint. Men vil helst have ham til og sidde omme bagi..

Nogen andre med samme problem hvor selen er for kort?

Og kan man bruge selebase til autostole efter de 13kg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Pige2009

Man kan få isofix eftermonteret på de fleste biler, men jeg tror bare det koster kassen.

Laura sidder i en Recaro Young Profi Plus med isofix base, og basen kan bruges til autostolen der er et nummer større 9-18 kg.

Anmeld

4. november 2010

DK

Man kan også købe de der baser, hvor det ikke er iso-fix der holder dem men selen! Så hedder det vist easy-fix base! Så er jeres sele sikkert lang nok, og så er det stadig lige så nemt som med iso-fix

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

CamillaSoefelt skriver:

Er der nogen af Jer der ved om man kan få eftermonteret et isofix beslag i en Ford Focus st car fra 1999?? Tænker om der er nogen af Jer der har sådan en bil?

>Selen er nemlig for kort til man kan bruge den til den almindelige 3 punktssele bagved, foran virker det fint. Men vil helst have ham til og sidde omme bagi..

Nogen andre med samme problem hvor selen er for kort?

Og kan man bruge selebase til autostole efter de 13kg?

Jeg tror ikke at du kan bruge selebase til den næste størrelse autostol, og det ville heller ikke give nogen mening, eftersom du ikke tager den med ind, som du gør med nummer 1. Den er slet ikke beregnet til at bære barnet i.

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

Ellers kan man vist få seleforlængere...

Anmeld

4. november 2010

CamillaSoefelt

AnneBJ skriver:

Ellers kan man vist få seleforlængere...

Ved du hvorhenne? Har ledt efter dem hele dagen nemlig..

Anmeld

4. november 2010

CamillaSoefelt

Skouboe skriver:

Jeg tror ikke at du kan bruge selebase til den næste størrelse autostol, og det ville heller ikke give nogen mening, eftersom du ikke tager den med ind, som du gør med nummer 1. Den er slet ikke beregnet til at bære barnet i.

Nej ok, du har ret.. hehe.

Anmeld

4. november 2010

CamillaSoefelt

DK skriver:

Man kan også købe de der baser, hvor det ikke er iso-fix der holder dem men selen! Så hedder det vist easy-fix base! Så er jeres sele sikkert lang nok, og så er det stadig lige så nemt som med iso-fix

Ih hvor smart, det vil jeg da lige se på..

Anmeld

4. november 2010

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Man kan få isofix eftermonteret på de fleste biler, men jeg tror bare det koster kassen.

Laura sidder i en Recaro Young Profi Plus med isofix base, og basen kan bruges til autostolen der er et nummer større 9-18 kg.

Det koster 3500kr har jeg forhørt mig om, men spørgsmålet er bare om man kan i en så 'gammel' bil som den vi måske køber? Det var vist først i 2000 el 2002 de begyndte på isofix?

Anmeld

4. november 2010

NoName

Jeg ved man kan eftermontere iso-fix i en VW fra 1999, så mon ikke det kan lade sig gøre på en Ford også??????

og tror ikke det er så svimlende dyrt igen... Det der er dyrest er nok arbejdslønnen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.