Hvor er det da bare super lækkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Mira0911

Vi var ude og sætte varme på i lejligheden igår... 

Ja om vi så ikke lige opdager at der er sq gulvvarme i badeværelset... Sikke en TOTAL herlig ting at opleve... Det stod der så SLET ikke noget om i bolig annoncen... 

Er nu ret glad for det kun er på badeværelset! Hvis det var i hele hytten, vil jeg ikke synes om det... Jeg er den type der ikke lige kan fordrage gulvvarme overalt - har tendens til at blive rigtig skidt når det er... 

Ja man kan få sig nogen gode overraskelser! Det er jo fantastisk! 

Bare lige noget glæde jeg vil ud med... :) 

MEN.... Gulvvarme koster da knaster ved Naturgas? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Happiness

Ej hvor lækkert!!! Der er ikke noget bedre at have gulvvarme efter badet en kooollldddd vintermorgen... Eller bare når man skal på det lille hus

Ved ikke med priserne, men ihhh hvor jeg savner gulvvarme

Anmeld

4. november 2010

Mira0911

MaybeMe skriver:

Ej hvor lækkert!!! Der er ikke noget bedre at have gulvvarme efter badet en kooollldddd vintermorgen... Eller bare når man skal på det lille hus

Ved ikke med priserne, men ihhh hvor jeg savner gulvvarme

Hehe du må gerne komme og låne lidt... :) 

Er nu også godt tilfreds med det.. Bare det kun er på badeværelset... :) 

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

ej hvor lækkert. det er mit højste ønske men så vil jeg nu gerne have det i hele hytten

Anmeld

4. november 2010

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

ej hvor lækkert. det er mit højste ønske men så vil jeg nu gerne have det i hele hytten

Det er virkelig kanon lækkert... :) 

Anmeld

7. november 2010

FrkT

Jeg ved faktisk ikke hvor meget man skal beregne af pris for det i naturgas, selvom vi selv har naturgas  Men lækkert, DET er det.... glæder mig til at stå op og gå ud på badeværelset de koldeste vintermorgener  Her er der så både i badeværelse samt i køkken/alrum, og det er skøøøønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.