Nybolig VS Danbolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Nybolig el danbolig? Hvem skal sælge min lejlighed?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.435 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Anonym trådstarter

Så folkens, så ryger min lejlighed måske snart til salg  Men har 2 mæglere jeg ikke ved hvilken jeg skal vælge, så tænkte i må have noget erfaring.

Hjælp mig med og fortælle jeres historier.....

Sorry jeg er Ano, men alle ved ikke endnu vi har tænkt os og flytte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Pige2009

Jeg har svaret andet, da jeg ville vælge en af de billige mæglere, hvor man selv viser huset/lejligheden frem - f.eks. www.boligtilbolig.dk

Anmeld

4. november 2010

Tanja1234

Det er lidt svært at hjælpe dig når der ikke er mere fakta at forholde sig til..

Nybolig er jo ikke bare Nybolig osv. De er ejet og drevet af meget forskellige mennesker landet over. Så hvis du kunne sætte en by på, vile det måske hjælpe.

Er selv ejendomsmægler og hvis jeg skal give dig nogle gode råd så:

- Vælg en mægler du stoler på og hvor kemien er rigtig.

- Vælg en mægler der ikke har alt for travlt - fx 120 ejendomme til 2 udekørende ejendomsmæglere.

- Vær sikker på at du forstår jeres aftale og den prismodel der ligger til grund for aftalen (solgt eller gratis er ikke altid helt solgt eller gratis.

- Giv dig god tid til at læse aftalen igennem. Også det der står med småt.

Det var bare lige hurtigt, men sig til hvis du har nogle spørgsmål.

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Tanja1234 skriver:

Det er lidt svært at hjælpe dig når der ikke er mere fakta at forholde sig til..

Nybolig er jo ikke bare Nybolig osv. De er ejet og drevet af meget forskellige mennesker landet over. Så hvis du kunne sætte en by på, vile det måske hjælpe.

Er selv ejendomsmægler og hvis jeg skal give dig nogle gode råd så:

- Vælg en mægler du stoler på og hvor kemien er rigtig.

- Vælg en mægler der ikke har alt for travlt - fx 120 ejendomme til 2 udekørende ejendomsmæglere.

- Vær sikker på at du forstår jeres aftale og den prismodel der ligger til grund for aftalen (solgt eller gratis er ikke altid helt solgt eller gratis.

- Giv dig god tid til at læse aftalen igennem. Også det der står med småt.

Det var bare lige hurtigt, men sig til hvis du har nogle spørgsmål.

Den ligger i Horsens, så har du da stedet

Jeg er meget i tvivl om jeg skal sælge el fremleje, men tror jeg ender med og sælge da en fremlejning sandsynligvis vil ødelægge alt.

Andre informationer du vil ha?

Anmeld

4. november 2010

DK

Du kommer fra Horsens??

Tag Danbolig! De er super proffesionelle og deres salgstilbud er super godt!

Men hvis jeg var dig ville jeg da hive fat i en 4-5 mæglere og få dem alle sammen ud og kigge og bedømme din lejlighed og give hvert deres bud på til hvilken pris og hvordan de vil sælge den! Fortæl dem at der kommer andre mæglere! Så vil de helt sikkert lave et bedre tilbud til dig, hvor du evt. kan spare noget gebyr eller få ekstra annoncering, fordi at de gerne vil have dig som kunde!!!  Du skal huske at det er DEM der skal sælge DIG noget! Du skal jo betale et ret godt honorar for deres tjeneste!!

Knus og god fornøjelse!

Anmeld

4. november 2010

Lone Jakobsen

har kun prøvet EDC, og der var ikke noget at klage over. men jeg var så også køber.

vil stærkt fraråde dig at bruge en af "discount" mæglerne... altså dem hvor du selv skal fremvise lejligheden... det er bare ikke de penge værd du sparer. (har en bekendt det alligevel endte med at gå til anden mægler)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.