sandratobias skriver:
Var ved læge i Tirsdags og fik konstateret bækkenløsning...
Nu ska jeg se om kommunen vil betale for den fys jeg er blevet henvist til af lægen...
Nogle der sselv har/haft det...??? Tænkte mere om der var noget i gjorde når i f.eks. sku op af sengen, sidde i sofaen og sådan... i sofaen plejer jeg at sidde i skrædderstilling... Men av av...
På forhånd tak..
Sandra - Uge 23+4
Hej Sandra .
Jeg lider selv af bækkenløsning og har gået sygemeldt siden uge 19 . Så jeg vil da mene jeg har en del "erfaring" med det , man lære jo hver dag .
Jeg gik til fys i starten , men det hjalp simpelthen ikk nok på mig til at jeg ville bruge flere penge på det , men jeg har desuden fået et bælte hos fys som jeg skal have på hver dag for at holde bækkenet på plads , det har hjulpet mig rigtig meget .
Men der udover så skal du huske at du ik må bruge et ben ti noget , du skal stå ud af sengen med to men rejse dig med to ben fra sofa osv . Alt forgår med to ben os når du skal op af trapper .
Og så må du absolut ikk sidde i skræder stilling , du skal sidde med begge ben på gulvet . ingen ben over kors eller sådan noget .
Det er vigtigt du prøver og indstille din graviditet på at du skal bruge to ben til ALT for ikk at vride for meget i bækkenet ,
Mit er blevet lidt bedre men jeg er stadig meget hæmmet af det ufattelig meget .
Knus Pernille 31+6
Anmeld