Prutte prins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2010

SaNiNa

Nicklas er begynd (ca 2-3måneder) og prutte helt vild og de stinker være end en mande prut, og vi tror hele tiden der er noget med, men nej nej det er bare en fis.

De lugter bare så forfærdelig, det er virkelig slet, vi er ved at få lavet badeværelse og forleden da de blev skiftet toilet og der var open til faldstammen var vi i tvivl om det var stammen eller Nicklas som lugtede.

Prutter jeres også meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

mor_sabina

Hehe hvor er det sjovt du siger det idag gik jeg ud or at skifte Phillip fordi han lugtede så fælt og så havde han bare prutet

Men synes ikke det er noget jeg ellers lægger mærke til.

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Hehe hvor er det sjovt du siger det idag gik jeg ud or at skifte Phillip fordi han lugtede så fælt og så havde han bare prutet

Men synes ikke det er noget jeg ellers lægger mærke til.

Her er det umuligt ikke at lægge mærke til det, de stinker virkelig og det er hele tiden han prutter 5-10 min.

Kan ikke helt finde ud af om det er normalt at han prutter sådan eller om vi skal tage ham en tur til læge

Anmeld

4. november 2010

Mathilde

Jep Celinas prutter lugter også fælt Jeg har også flere gange troet, at der var gevinst i bleen - men nej - bare prut

Anmeld

4. november 2010

BJL2010

Her har vi en bebs på 3 mdr. som i den grad også kan prutte så vi er ved at besvime alle sammen Føj for søren!!!

Og der er også bare tryk på, hvis man lige har en hånd uden på bleen kan man mærke dem...charmerende

Anmeld

4. november 2010

Koen.

jeps, lærke her i huset laver altså os nogle hørmer.. og nu hvor hun får alm mad, puhh hun kan stinke

Anmeld

4. november 2010

Mira0911

Hehe Julie er snart 21 mdr gammel - Hun prutter rimelig tit... Ja det lyder tit som en fiskekutter langt ude... 

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

iiih tak pige!

Det lyder som om det er ganske normalt syntes bare han prutter helt ekstrem lige fortiden. måske derfor han sover så godt hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.