Hej kære piger......
Håber virkelig, at I kan hjælpe mig lidt videre, for lige nu har jeg det så skidt....
Tror jeg er gravid (graviditetstest er bestilt), og det er ikke planlagt - har haft beskyttet sex med manden, men der må have været hul på kondomet 
Vi har sammen et barn på 4 (vil være 5 år, til teminen) og så har vi en lille på 8 mdr.. Manden har desuden et barn på snart 13 år, som vi har hver anden weekend.
Jeg er helst ikke til abort, tænker på alle dem der så gerne vil være gravid, men hvor det ikke lykkedes, og elsker de to børn jeg har, så hvorfor ikke få et mere?
Plads har vi nok af, og da manden sjældet er hjemme i hverdagen, er det alligevel mig der tager mig af de to børn, som vi har nu, og mon ikke jeg nok skal kunne overskue et barn mere? Ved godt det ind imellem vil være svært, men det er vel mest, når de er små? Er der nogen der har fået 3 børn, og som kan fortælle og plusser og minus ved det?
Manden vil IKKE have et barn mere, for så har han jo 4 børn - pinligt (det siger han ikke direkte, men mellem ordene). Så mener han også, at vi skal have en ny bil, hvor jeg mener, at vi godt kan være i den vi har (det er alligevel sjælden vi er ude og køre, når hans barn er her), og desuden går der kun en 3-4 år før hans barn har venner og kærester der har så stor betydning, at han/hun ikke vil være her hver anden weekend. Synes ikke det er fair det han siger, da han kun argumentere økonomisk. Det skal selvfølgelig også være i orden, men og fravælge et barn pga. en bil 
Mine spekulationer går ud på, om jeg har overskud til 3 børn, eller om det vil gå ud over de to jeg har nu, især fordi der jo ikke vil være særlig meget forskel på de to yngste så. For jeg ELSKER mine 2 dejlige unger, og det skal helst ikke gå ud over dem.
Og hvad nu, hvis jeg vælger "barnet", og så bliver nødt til at flytte med mine børn, så jeg bliver alene med 3 børn???
Det blev en lang smøre - håber der er nogen ,der kan hjælpoe mig videre, selvfølgelig ikke tage mit valg, men hvad ville du have gjort?
Tak fordi du læste med.
Knus