Forhøjet levertal.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

signe.

Snuske1985 skriver:

Så fik jeg svar på blodprøven her til morgen og levertallet er forhøjet... Hmmm... Er stadig ikke helt sikker på hvad det egentlig indebærer, men håber på der sker noget hurtigst muligt... Venter på en henvisning til en læge på sygehuset inden der sker mere og det virker bare så uoverskueligt lige nu. Der er klør bare så sindssygt og min største frygt - hvad nu hvis der sker noget med lillemanden??!!

Nogen derude der har prøvet det samme, som har et par beroligende ord til en bekymret kommende mor??

Knus snuske1985

Kan næsten kun skrive det samme som andre herinde, men jeg har prøvet det hele selv.. Jeg fik konstateret svær svangerskabsforgiftning + HELLP syndrom (HELLP syndromet er hvor lever tallene stiger meget) og jeg blev desværre så syg at min søn skulle til verden allerede i uge 24, og vejede derved kun 470 gram (men lever i bedste velgående i dag )

Det er godt at du er under kontrol af lægen vil jeg bare sige, for må desværre sige at inogle tilfælde kan det gå rigtig galt, og moderen kan blive rigtig rigtig syg. så det er egentlig dig selv du skal tænke mest på lige i den sammenhæng..

Håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.