Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tine2104 skriver: Jeps, nu prøver vi igen.. Vi vælger den dag hvor flest kan.Hvor vi skal være, kan vi finde ud af derefter.Men vi er stadig enige om noget jule-hygge?
Jeps, nu prøver vi igen.. Vi vælger den dag hvor flest kan.Hvor vi skal være, kan vi finde ud af derefter.Men vi er stadig enige om noget jule-hygge?
Ja gerne julehygge for min skyld...... Ville være aller fedest hvis vi kunne være hos nogen, meeeen forstår godt hvis ingen vil lægge hus til alle de unger
Jeg vil rigtig gerne lægge hus (lejlighed) til, men vi har nok ikke plads vi bliver 30 plus børn
hi hi sådan så er der stemt
Chatarina skriver: hi hi sådan så er der stemt
Jeg vil gerne ligge hus til men bor en halv time fra KBH.. vi har ellers plads nok
Chatarina skriver: Jeg vil gerne ligge hus til men bor en halv time fra KBH.. vi har ellers plads nok
Jeg har stemt søndag! Laura er startet i vugger til den tid, så vi kan, desværre, ikke komme hvis det bliver en hverdag.. så bliver det i hvert fald kun mig!
Super! Hehe..
Så er der også stemt her, og ja, er også helt frisk på julehygge
Jeg kan lørdag og søndag. Onsdag dur ikke da jeg er i Tyskland på tur med mit Tyskhold, og de andre dage går jeg i skole...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128