Tyndskid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2010

MetteMTH

Hej tøser. Er det normalt at min datter har tyndskid? Hun er kun 2 mdr og ammer hende stadig? Jeg syntes bare noogle gange det er mega tyndt. Hun græder også meget om aften/natten, kan det være fordi hun har ondt i maven? Har i nogle gode tricks?

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Noneother

Altså der kom kun karrysovs ud af min søn, indtil for nylig da han begyndte på fast føde. 

Han havde osse en overgang ondt i maven pga. luft. og der gik jeg på apoteket og købte nogle mycolin dråber tror jeg nok de hed.
Dem skulle han ha´15 af inden hver måltid, og det virkede lynhurtigt.  

Anmeld

4. november 2010

MetteMTH

Noneother skriver:

Altså der kom kun karrysovs ud af min søn, indtil for nylig da han begyndte på fast føde. 

Han havde osse en overgang ondt i maven pga. luft. og der gik jeg på apoteket og købte nogle mycolin dråber tror jeg nok de hed.
Dem skulle han ha´15 af inden hver måltid, og det virkede lynhurtigt.  

Okay. For min sundhedsplejerske sagde jge skulle lave noget sukkervand, syntes jeg bare der har gjort det værre, hun nævnte også de dråber. Men det lød til på hende at det ikke virkede, men så vil jeg da prøve det, når du siger det virker

Anmeld

4. november 2010

Noneother

Mette88 skriver:

Okay. For min sundhedsplejerske sagde jge skulle lave noget sukkervand, syntes jeg bare der har gjort det værre, hun nævnte også de dråber. Men det lød til på hende at det ikke virkede, men så vil jeg da prøve det, når du siger det virker

Det synes jeg da at du bør. Jeg ved godt at det ikke nødvendigvis virker på alle, men vi havde en glad dreng indenfor et døgn efter han var begyndt at få dem. 

Der er osse nogen andre dråber til spædbørn som min veninde ga´hendes søn, jeg kan lige prøve at høre hende hvad de hed. 

Anmeld

4. november 2010

Noneother

Lactulose hed det. 

Anmeld

4. november 2010

Tone

mylicon er der os noget der hedder. det er mod kolik, eller oppustethed. min datter fik dem da hun græd for maven, og de virkede med det samme.

kan os varmt anbefale kiropraktor mod mavegener. vi holdt med dråberne igen dagen efter vi var til kiropraktor første gang.

ellers er der et godt gammelt husmor trick der hedder kamille te

Anmeld

4. november 2010

oerbaek

min drenge fik også mylicon dråber mod luft i maven...

Min anden dreng havde også lidt mave gener men der hjalp de dråber ikke og vi fik ham til sådanne noget kraniesekral terapi (staves) og det hjalp på ham...

Anmeld

4. november 2010

Noneother

oerbaek skriver:

min drenge fik også mylicon dråber mod luft i maven...

Min anden dreng havde også lidt mave gener men der hjalp de dråber ikke og vi fik ham til sådanne noget kraniesekral terapi (staves) og det hjalp på ham...

Mylicon ja. Jeg bytter altid om på de forp...... stavelser.. men de forstår da hvad jeg mener nede på apoteket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.