Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2010

ChatH

HJÆLP på næste fredag skal vi have børnehaven hjem til nogetfødselsdag for pigerne, men er helt tom for ideer til mad.

Tænker jeg vil bage en kage som de også skal have men selve frokosten volder problemer.

har både tænkt frikadeller og rugbrød og grøntsager i stænger men også nogen pindemadder altså rugbrød med pålæg og pynt

og pølsehorn. ved bare ikke hvad det skal være.

Kom gerne med en masse ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Dot D

Noget der er et hit, når vi er til børnefødselsdag hjemme ved børnenei børnehaven, er pita brød, del dem i to så kan de nemmere styre dem. Fyldet fordelse i hver sin skål, som er nem at sende rundt, kan love dig det går som varmt brød, hi hi. Vi var afsted i sidste uge, og børnene ved"mit" bord spiste min. 4 halve og helt op til 7 halve pitabrød med fyld Fyld var: agurk, tomat, majs, ananas, kyllingetern, croutoner, ærter, peberfrugt og dressing

Anmeld

4. november 2010

ekzunz

Dot D skriver:

Noget der er et hit, når vi er til børnefødselsdag hjemme ved børnenei børnehaven, er pita brød, del dem i to så kan de nemmere styre dem. Fyldet fordelse i hver sin skål, som er nem at sende rundt, kan love dig det går som varmt brød, hi hi. Vi var afsted i sidste uge, og børnene ved"mit" bord spiste min. 4 halve og helt op til 7 halve pitabrød med fyld Fyld var: agurk, tomat, majs, ananas, kyllingetern, croutoner, ærter, peberfrugt og dressing

Det var da en rigtig god ide. Er fyldet så blandet i skåle på forhånd? Jeg tænker det kan tage laaaaang tid for 20 børn at beslutte sig for ærter/ikke ærter, ananas/ikke ananas osv osv.

Anmeld

4. november 2010

Dot D

Nej én ting i hver skål og så sendte vi bare rundt. Vi sad ved to borde, og det gik RIGTIGT godt, de ved godt, hvad de vil have, hi hi, der var ikke helt nok kylling, det var det eneste de kommenterede Så hvis bare der lige er en voksen eller to ved hvert bord, lige til at hjælpe med at sende skåle videre, så er det ret nemt med 20 børn til frokost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.