Nu med mørkt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

sarahb

det klæder dig super godt søde. helt vildt...
sjovt så mange frisurer og farver der bare altid klæder dig

du er e n hot mama

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

det klæder dig super godt søde. helt vildt...
sjovt så mange frisurer og farver der bare altid klæder dig

du er e n hot mama

Tak ska du ha :) Ja jeg er åbenbart ret heldig - både helt helt lyst og helt helt mørkt er jeg sluppet okay fra. Oveni hatten kommer jeg også godt fra både at være korthåret og langhåret. det er jo dejligt når jeg skifter så ofte haha. Det gør det også bare svært at vælge :p

Men altså Sarah min kære, du er også en af de heldige der både kan bære mørkt og lyst hår - du er og blir en smuksag ;)

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Vinker skriver:

Tak ska du ha Ja jeg er åbenbart ret heldig - både helt helt lyst og helt helt mørkt er jeg sluppet okay fra. Oveni hatten kommer jeg også godt fra både at være korthåret og langhåret. det er jo dejligt når jeg skifter så ofte haha. Det gør det også bare svært at vælge :p

Men altså Sarah min kære, du er også en af de heldige der både kan bære mørkt og lyst hår - du er og blir en smuksag

ja du er så lækker med alle mulige frisurer.. Det er da skønt..

Jo tak, er nu blevet mega glad for det lyse så det beholder vi, så skal det ikk farves hele tiden...

Anmeld

5. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

ja du er så lækker med alle mulige frisurer.. Det er da skønt..

Jo tak, er nu blevet mega glad for det lyse så det beholder vi, så skal det ikk farves hele tiden...

ja nu må vi se hvad der sker næste gang jeg ska klippes for så er krøllerne ved at være så langt ude at der ska ske et eller andet....

kan godt forstå du er glad for det lyse hår. men sjovt hvordan man sådan nærmest skifter stil når man enten går fra lyst til mørkt eller omvendt. Jeg har det i hvertfald sådan er der pludselig er en masse andre ting der klæder mig af tøj og omvendt. nok det der er med til at gøre det sjovt og det der gør at tøjskabet er ekstra fyldt.

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Vinker skriver:

ja nu må vi se hvad der sker næste gang jeg ska klippes for så er krøllerne ved at være så langt ude at der ska ske et eller andet....

kan godt forstå du er glad for det lyse hår. men sjovt hvordan man sådan nærmest skifter stil når man enten går fra lyst til mørkt eller omvendt. Jeg har det i hvertfald sådan er der pludselig er en masse andre ting der klæder mig af tøj og omvendt. nok det der er med til at gøre det sjovt og det der gør at tøjskabet er ekstra fyldt.

ja det er helt anderledes.. hihi. Det er rigtigt nok... Man skifter helt stil

Går alt godt, og hvad med arbejde og hjemmet osv.

Anmeld

5. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

ja det er helt anderledes.. hihi. Det er rigtigt nok... Man skifter helt stil

Går alt godt, og hvad med arbejde og hjemmet osv.

Ja det er det der gør det spændende, synes jeg ;)

Hmm tja... på hjemmefronten er det hele stadig meget svært. Der er gode og dårlige dage fortsat. Vi skændes meget om de mest mærkelige ting og hver gang ender jeg med at græde og græde og græde. har svært ved at stoppe igen og sætte ord på hvorfor jeg bryder sammen. Det er bare hårdt. Trænger til snart at finde enden!

jamen jeg tror stadig på at jeg har fast job i MARK pr 1. feb. Jeg har da forhandlet løn (ikke den bedste, men heller ikke den værste) men mangler at få kontrakten. Ska til julefroksot med den næste lørdag, jubii :o)

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Vinker skriver:

Ja det er det der gør det spændende, synes jeg

Hmm tja... på hjemmefronten er det hele stadig meget svært. Der er gode og dårlige dage fortsat. Vi skændes meget om de mest mærkelige ting og hver gang ender jeg med at græde og græde og græde. har svært ved at stoppe igen og sætte ord på hvorfor jeg bryder sammen. Det er bare hårdt. Trænger til snart at finde enden!

jamen jeg tror stadig på at jeg har fast job i MARK pr 1. feb. Jeg har da forhandlet løn (ikke den bedste, men heller ikke den værste) men mangler at få kontrakten. Ska til julefroksot med den næste lørdag, jubii )

årh ja man er bare så ekstra følsom kunne jeg forestille mig. Det må være godt svært når man ikke ved hvad der er bedst eller værst. Hva skal man gøre og hvad skal man ikke gøre..
EJ hvor fedt du skal med til julefrokosten, det er da cool.. Og så er det med at komme igang. Det bliver lækkert for dig..

Anmeld

5. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

årh ja man er bare så ekstra følsom kunne jeg forestille mig. Det må være godt svært når man ikke ved hvad der er bedst eller værst. Hva skal man gøre og hvad skal man ikke gøre..
EJ hvor fedt du skal med til julefrokosten, det er da cool.. Og så er det med at komme igang. Det bliver lækkert for dig..

Ja det er bare så hårdt og nu nærmer julen sig og kan slet ikke overskue det; folk begynder at rive I os med datoer på alt muligt og juleønsker osv. jamen for pokker. det kan jeg jo ikke tage stilling til nu.... dumme jul!

Ja blir fedt til julefrokost. Plejer i hvertfald at være meget sjovt med god mad, bowling, pakkeleg, gode drinks og så liv musik nede i byen til sidst. kan kun blive godt!

I morgen ska jeg på Tobakken og høre Hit med 80erne med spisning inden på Chr den 9.

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Vinker skriver:

Ja det er bare så hårdt og nu nærmer julen sig og kan slet ikke overskue det; folk begynder at rive I os med datoer på alt muligt og juleønsker osv. jamen for pokker. det kan jeg jo ikke tage stilling til nu.... dumme jul!

Ja blir fedt til julefrokost. Plejer i hvertfald at være meget sjovt med god mad, bowling, pakkeleg, gode drinks og så liv musik nede i byen til sidst. kan kun blive godt!

I morgen ska jeg på Tobakken og høre Hit med 80erne med spisning inden på Chr den 9.

ej det kan jeg godt forstå i ikke lige kan overskue. Skal i holde det sammen osv..

Ej hvor fedt du hygger dig, det er da så dejligt at høre..

Nu vil jeg smutte ind til byen og ha nogle nye sko med hjem og nogle gaver til min mor der kommer hjem fra New York med en helveds masse mærketøj til ungerne..

Anmeld

5. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

ej det kan jeg godt forstå i ikke lige kan overskue. Skal i holde det sammen osv..

Ej hvor fedt du hygger dig, det er da så dejligt at høre..

Nu vil jeg smutte ind til byen og ha nogle nye sko med hjem og nogle gaver til min mor der kommer hjem fra New York med en helveds masse mærketøj til ungerne..

Blir bare nødt til at opleve noget ellers går jeg kold - sidste lørdag var jeg til koncert med Linkin Park. det vildeste ever!!! er stadig helt høj!

Jeg vil også snart på shopping. gider ikke sidde her i denne "jobklub". laver ikk noget alligevel. det gir mere mening at shoppe ;)

god weekend smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.