Malte "farer vild i huen" i barnevognen, hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

heidi30

Ja, jeg gir ham en "hjelm" eller en strikket sag på, dem man kan binde under hagen og så kommer han i barnevognen. Han vågner ofte og har skubbet den helt om på siden eller ind foran øjnene, det irriterer han tydeligvis. 

Jeg binder den på siden og ikke under hagen og ikke stramt, da jeg er bange for at han blir kvalt eller den kommer til at sidde for stramt hvis han møffer rundt.

Jeg har tænt på en som skal trækkes ned over hans hovedet, men han er ikke særlig glad for noget som skal over hovedet og dem kan han jo også blive væk i.

Han er forresten 11 uger imorgen.

Hvad gir I jeres små på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

mariamiss6

Prøv at finde en elefanthue med RIGTIG god pasform

Anmeld

7. november 2010

heidi30

mariamiss6 skriver:

Prøv at finde en elefanthue med RIGTIG god pasform

Ja, det tænker jeg også lidt på nu. Det er simpelthen for koldt til at undvre en hue nu. Idag har han en heldragt hvor huen og dragt går ud i ét, så der er der vist ikke noget problem. Det er første gang han har den på idag, så jeg må se om han er faret vild når han vågner 

Anmeld

7. november 2010

Diana...

Jeg ville helt sikker prøve en elefanthue. 

Anmeld

7. november 2010

mariamiss6

heidi30 skriver:

Ja, det tænker jeg også lidt på nu. Det er simpelthen for koldt til at undvre en hue nu. Idag har han en heldragt hvor huen og dragt går ud i ét, så der er der vist ikke noget problem. Det er første gang han har den på idag, så jeg må se om han er faret vild når han vågner 

www.fleece.dk

Anmeld

7. november 2010

sarahb

En elefant hue, de er så gode og glider ikke rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.