Pergotime-succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.789 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Louisiana

Jeg vil lige spørge jer gravide piger - er der nogen her der har prøvet Pergotime og er blevet gravide? Og er der nogen der har fået mere end ét barn ud af det?? Og hvor lang tid gik der inden I blev gravide??

Jeg skal nemlig starte på Pergotime næste gang jeg får menstruation, og har læst mig frem til, at mange får tvillinger og endda trillinger, når de har fået Pergotime (nogen har også fået ægløsningssprøjter mens de tog pillerne).

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

oo

jeg tog pergotime da jeg var i behandling. min behandling gik sådan at jeg tog pergotime nogle dage og derefter gonal-F nogle dage og så blev jeg scannet og når æggene var omkring 14-16 mm fik jeg tid og dato for hvornår jeg skulle tage ÆL sprøjten og så blev jeg insemineret to dage efter. Det fungerede altid perfekt med æg og ægløsning da jeg var i behandling (men det har også altid fungeret uden jeg var i behandling - jeg var ufrivilligt barnløs), dog blev jeg kun gravid een gang i behandling og da sad graviditeten udenfor livmoderen

Anmeld

4. november 2010

CamillaValby

Tjuhl skriver:

jeg tog pergotime da jeg var i behandling. min behandling gik sådan at jeg tog pergotime nogle dage og derefter gonal-F nogle dage og så blev jeg scannet og når æggene var omkring 14-16 mm fik jeg tid og dato for hvornår jeg skulle tage ÆL sprøjten og så blev jeg insemineret to dage efter. Det fungerede altid perfekt med æg og ægløsning da jeg var i behandling (men det har også altid fungeret uden jeg var i behandling - jeg var ufrivilligt barnløs), dog blev jeg kun gravid een gang i behandling og da sad graviditeten udenfor livmoderen

det samme her.

Anmeld

4. november 2010

oo

CamillaValby skriver:

det samme her.

øv! det er bare så hårdt!!

Anmeld

4. november 2010

CamillaValby

Tjuhl skriver:

øv! det er bare så hårdt!!

Det er det nemlig. Din historie var som taget fra mig hihi. Jeg har så i dag fået min 4 iui tager engang mere hvis det ikke lykkes denne gang også er det slut :-)

Anmeld

4. november 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

Er ked af at hører, at du blev gravid udenfor livmoderen  Men nu har du heldigvis fået en dejlig baby

Har du kun fået Pergotime i den tid du også skulle insemineres? For jeg skal bare tage dem, og så hygge med manden herhjemme. Eller fik du noget andet inden?

Tak for dit svar i øvrigt

Anmeld

4. november 2010

oo

CamillaValby skriver:

Det er det nemlig. Din historie var som taget fra mig hihi. Jeg har så i dag fået min 4 iui tager engang mere hvis det ikke lykkes denne gang også er det slut :-)

okay, ja...det er svært at vide hvor langt man skal gå, synes jeg. vi tog 6 IUI forsøg før jeg overhovedet ville tale med fertilitetslægen om IVF, selvom vi jo blev tilbudt IVF efter 1. iui graviditet. og så holdt vi pause og ventede på at skulle i IVF behandling og så blev jeg gravid  jeg håber der er gevinst hos jer denne gang, det er simpelthen umenneskeligt at gå igennem

Anmeld

4. november 2010

oo

Louisiana28 skriver:

Er ked af at hører, at du blev gravid udenfor livmoderen  Men nu har du heldigvis fået en dejlig baby

Har du kun fået Pergotime i den tid du også skulle insemineres? For jeg skal bare tage dem, og så hygge med manden herhjemme. Eller fik du noget andet inden?

Tak for dit svar i øvrigt

jeg startede altid med pergotime og tog det nogle dage og derefter gonal-f og så til sidst ovitrelle som er ÆL sprøjten og så blev jeg insemineret.

men hvis I skal lave hjemmearbejde, er det vist nok meget normalt kun at tage pergotimen, så skulle du gerne lave lidt mere end 1 æg, som er normalen, så ja muligheden for flerfolds graviditet er stor

Anmeld

4. november 2010

CamillaValby

Tjuhl skriver:

okay, ja...det er svært at vide hvor langt man skal gå, synes jeg. vi tog 6 IUI forsøg før jeg overhovedet ville tale med fertilitetslægen om IVF, selvom vi jo blev tilbudt IVF efter 1. iui graviditet. og så holdt vi pause og ventede på at skulle i IVF behandling og så blev jeg gravid  jeg håber der er gevinst hos jer denne gang, det er simpelthen umenneskeligt at gå igennem

Det er bare sådanne historier der gør at jeg vil holde pause igen hehe :-) hvis det ikke lykkes denne gang tager jeg 5 gang med. Endnu engang tillykke med lille pigen, hun er super skøn og elsker da bare det navn.

Anmeld

4. november 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

jeg startede altid med pergotime og tog det nogle dage og derefter gonal-f og så til sidst ovitrelle som er ÆL sprøjten og så blev jeg insemineret.

men hvis I skal lave hjemmearbejde, er det vist nok meget normalt kun at tage pergotimen, så skulle du gerne lave lidt mere end 1 æg, som er normalen, så ja muligheden for flerfolds graviditet er stor

Jeg vidste ikke, at man ligefrem gerne skulle lave mere end eet æg, når man får Pergotime, troede bare, at det nogen gange skete.

Nu håber jeg bare det virker. Ellers må vi se hvad gynækologen siger vi så skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.