jeres underligste madvane dengang eller nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2010

NessaXenia

hej girls.

Kom til at tænke på, hvad er / var jeres underligste madvane eller madlyst?

Min er: Franske Hotdogs med ketchup!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Ryberg

Rugbrød !

Hvis vi lavede varme retter, ville jeg ikke have den samlede ret.. nej jeg ville have rettens kød ovenpå RUGBRØD.. gerne med ketchup...

Manden gloede da jeg smed engelsk bøf ovenpå rugbrød og hældte ketchup på  

Det levede jeg af længe...... altså rugbrød... KUN rugbrød med noget ovenpå ..

Anmeld

4. november 2010

Frk. Himmelblå

Man kan ikke (heldigvis) kalde det en madvane, men under sidste graviditets sidste uger, og nu igen under denne (fra og med uge 33), har jeg haft en sindsyg trang til alt, hvad der har med værkstedslugt at gøre. -Jeg forestiller mig, at jeg drikker benzin, og mine tænder løber i vand.

-Jeg går ud i skuret og sniffer til vores plæneklipper, som dufter lidt af olie.

-Jeg spørger igen og igen manden, om han ikke har behov for at gå ud og rode lidt med bilen, så han kan komme ind med sorte hænder, jeg kan indhalere.

- Bare tanken om at få lov til at opholde mig på et autoværksted, gør mig helt kåd.

Se, det er dæleme skørt! Hvad har min krop gang i? Baby kan umuligt have godt af olie- og benzindampe. Der må være et kiks et eller andet sted .  Og for det ikke skal være løgn, har jeg nu opdaget, at jeg kan holde mine syge cravings lidt i skak ved at spise... -radiser???!!!

Anmeld

4. november 2010

Frk. Himmelblå

Nina Sophia skriver:

hej girls.

Lige præcis den har jeg hørt fra SÅ mange gravide. Det er da sært! 

Anmeld

4. november 2010

Happiness

Nina Sophia skriver:

hej girls.

Hehe.... Har altid spist fransk hotdogs med kethup Synes den franske dressing er for vammel...

Anmeld

4. november 2010

Koen.

Har altid hadet pølser, men da jeg blev gravid ÆD jeg pølser i lange baner og nu hvor lillepigen snart er 7 mdr er jeg stadig vild med pølser

Anmeld

4. november 2010

NessaXenia

MaybeMe skriver:

Hehe.... Har altid spist fransk hotdogs med kethup Synes den franske dressing er for vammel...

jeg har aldrig spist en fransk hotdog, så længe jeg kan huske.

men nu.. der kredser det rundt oppe i mit hovede hele tiden, smagen af en fransk hotdog med ketchup.. det fandeme mærkeligt..

Anmeld

4. november 2010

NessaXenia

SeptemberBaby skriver:

Lige præcis den har jeg hørt fra SÅ mange gravide. Det er da sært! 

specielt når jeg aldrig har haft spist en fransk hotdog før  har altid syntes det lugtede og var ret ulækkert.. men nu kan jeg spise det til morgenmad, middag, og aften og nar hvis det sku være.. gør dog ikke.

Måske i morgen skal jeg forkæle mig selv lidt inden jeg skal til nf..  har ikke spist en i flere dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.