Bobles Tumledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.340 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2010

RumlesMor

Jeg har købt et bobles tumledyr til min søn (6mdr) i julegave. Var i magasin og faldt pladask for "hesten" som vist er speciel-designet til salg i magasin. Og alt andet legetøj har vi jo fra vores pige...så her var noget nyt til ham.

Men nu til spørgsmålet...tænker lidt på at købe "elefanten" til vores store pige. Hun er 4 år. Men er det for sent? Forstiller mig 1000 lege og funktioner - og så er gaverne fra Mor & Far ens i år, efter man har fået lillebror.

Hvad tænker I ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Loa

RumlesMor skriver:

Jeg har købt et bobles tumledyr til min søn (6mdr) i julegave. Var i magasin og faldt pladask for "hesten" som vist er speciel-designet til salg i magasin. Og alt andet legetøj har vi jo fra vores pige...så her var noget nyt til ham.

Men nu til spørgsmålet...tænker lidt på at købe "elefanten" til vores store pige. Hun er 4 år. Men er det for sent? Forstiller mig 1000 lege og funktioner - og så er gaverne fra Mor & Far ens i år, efter man har fået lillebror.

Hvad tænker I ?

Nu er min pige kun 4 måneder men fik en elefant i dåbsgave.... Ved der går længe før hun kan bruge den.... Men er helt sikker på 4 år ikke er for sent....

Syntes jeg har læst rigtig mange skrive at deres store børn er helt pjattede med dem..... Og syntes jeg det er en sød tanke at gaverne til dem er "ens"....

Du har vel ikke et billede af "hesten"? Kan slet ikke forestille mig hvordan den ser ud.....

Anmeld

4. november 2010

Mille83

Jeg vil også gerne se den hest

Anmeld

4. november 2010

RumlesMor

Jaa...tror også hun vil kunne få meget ud af det. Om ikke andet så til at lege PÅ. Hun er virkelige sådan en der klatrer rundt overalt.

Jo, har det billede af hesten...er dog taget med mobil i butikken, så kvaliteten er derefter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2010

Loa

RumlesMor skriver:

Jaa...tror også hun vil kunne få meget ud af det. Om ikke andet så til at lege PÅ. Hun er virkelige sådan en der klatrer rundt overalt.

Jo, har det billede af hesten...er dog taget med mobil i butikken, så kvaliteten er derefter.

Ej hvor er den sej...... Den har jeg godt nok aldrig set før.....

Anmeld

4. november 2010

RumlesMor

Loa skriver:

Ej hvor er den sej...... Den har jeg godt nok aldrig set før.....

Den sælges vist også kun i magasin og er deres jule-design 2010.

Anmeld

4. november 2010

Maria.

Hva har du givet for hesten??

min søn har en elefant i lilla. Han fik dEn da han var 2 år, men er først begyndt at interessere sig for den nu - han bliver 4 år til januar.. Så det er bestemt ikke for sent!!

Anmeld

5. november 2010

RumlesMor

Maria. skriver:

Hva har du givet for hesten??

min søn har en elefant i lilla. Han fik dEn da han var 2 år, men er først begyndt at interessere sig for den nu - han bliver 4 år til januar.. Så det er bestemt ikke for sent!!

Jeg gav 599 kr. (introduktionspris)...efter jul koster den 899 kr.

Anmeld

5. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

RumlesMor skriver:

Jeg gav 599 kr. (introduktionspris)...efter jul koster den 899 kr.

Kan man mon få hesten i lilla??? :-)

Anmeld

5. november 2010

RumlesMor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Kan man mon få hesten i lilla??? :-)

Er ikke sikker...men mener ekspedienten sagde den kun fandtes i den ene farvekombination.

Men det kan jo være at den kommer i flere farver efter jul??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.