Hej ..
Min søn på knap måneder har siden mandag aften ikke ville spise sin MME , han plejer at tage omkring 200 ml hver 4-5 time , men har kunne få ca. 400 ml ned i ham om dagen .. Han skriger og bliver virkelig utrøstelig hvergang jeg prøver at give ham noget ..
Jeg har været ved lægen med ham igår , men da han smiler og virker interesseret i alt det der sker omkring ham er det "OKAY" mener lægen , han har hostet rigtig meget siden fredag aften og været så utrøstelig lige siden 
Vi har været indlagt på børneafdelingen i en uge pga han gylper rigtig meget og skriger voldsomt lige bagefter - på sygehuset tabte han sig ½ kg på den uge (vi blev udskrevet for en uge siden) Det var som om de opgav ham til sidst efter scanningerne ikke viste så meget - han fik noget i drop , hvis han nu skulle have en infektion i kroppen et sted (sagde de)
Han har altid gylpet meget og skreget meget (en form for kolik mener SP'en) men han er helt allerledes efter vi blev udskrevet , han skriger ikke så meget mere , men han sover (han er helt væk , når han sover og han sover lige til han selv vil vågne igen , man kan mange ting med ham i søvne , fx give ham bad)
Er det bare mig som er en tudeprinsesse eller ?
Anmeld