knap 3 mdr og vil ikke spise/drikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2010

banaman89

Hej ..

Min søn på knap måneder har siden mandag aften ikke ville spise sin MME , han plejer at tage omkring 200 ml hver 4-5 time , men har kunne få ca. 400 ml ned i ham om dagen .. Han skriger og bliver virkelig utrøstelig hvergang jeg prøver at give ham noget ..

Jeg har været ved lægen med ham igår , men da han smiler og virker interesseret i alt det der sker omkring ham er det "OKAY" mener lægen , han har hostet rigtig meget siden fredag aften og været så utrøstelig lige siden

Vi har været indlagt på børneafdelingen i en uge pga han gylper rigtig meget og skriger voldsomt lige bagefter  - på sygehuset tabte han sig ½ kg på den uge (vi blev udskrevet for en uge siden) Det var som om de opgav ham til sidst efter scanningerne ikke viste så meget - han fik noget i drop , hvis han nu skulle have en infektion i kroppen et sted (sagde de)

Han har altid gylpet meget og skreget meget (en form for kolik mener SP'en) men han er helt allerledes efter vi blev udskrevet , han skriger ikke så meget mere , men han sover (han er helt væk , når han sover og han sover lige til han selv vil vågne igen , man kan mange ting med ham i søvne , fx give ham bad)

Er det bare mig som er en tudeprinsesse eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Jetjen

Nej det er det ikke. Synes du skal tage til lægen igen og presse på for at få en afklaring. Så må han sende dig videre i systemet eller hvad han kan gøre for at hjælpe jer.

Anmeld

4. november 2010

tb

synes da klart du skal ringe til lægen eller tage kontakt til den afdeling i lå på..

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

Det lyder altså som refluks på mig - han får mavesyre op i spiserøret, så han har permanent halsbrand og sure opstød.

Min datter får Nexium for at dæmpe produktionen af mavesyre og så får hun en speciel MME fra apoteket der hedder Enfamil AR og som bliver tykt i maven så det ikke er så nemt at gylpe op...

Tag en snak med din læge igen og spørg om I ikke kan prøve i fx 4 uger og se om det hjælper. 

Anmeld

4. november 2010

missie20

Skouboe skriver:

Det lyder altså som refluks på mig - han får mavesyre op i spiserøret, så han har permanent halsbrand og sure opstød.

Min datter får Nexium for at dæmpe produktionen af mavesyre og så får hun en speciel MME fra apoteket der hedder Enfamil AR og som bliver tykt i maven så det ikke er så nemt at gylpe op...

Tag en snak med din læge igen og spørg om I ikke kan prøve i fx 4 uger og se om det hjælper. 

Det lød det også til for mig at det er. Snak med med lægen igen. Han skal jo have noget mad!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.