dumme skade!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, det handler altså om en fugl

Vores nabo har hund og har derfor sat et af de klassiske hundehegn rundt om sin terasse og have. Inde på hendes terasse (som jeg kan se gennem mit vindue) traskede en skade rundt og spiste små frø eller hvad det nu var... Den fik så øje på noget spændende inde hos os og besluttede at her ville den ind.... Så den traskede over mod vores terasse og gik DIREKTE ind i hegnet!!! Den så en anelse omtumlet ud og gik så et skridt til højre og forsøgte igen! Med samme resultat, naturligvis... hahaha! Den gjorde det 6 (SEKS!!!!) gange inden den fattede at den måske bare skulle flyve over i stedet... NØJ jeg grinede!! Men lavt, for Laura var lige blevet puttet i sin barnevogn ude på terassen... hæhæ!

Havde desværre ikke telefonen på mig, for ellers havde jeg filmet det! FNIS...

Nå.. ville bare lige dele en sjov oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

lisesp83

Ej hahahaha

Har oplevet noget ligende, de er lidt dumme sådan nogle fugle. Men fedt med et grin, og den kom jo heldigvis ikke til "skade".

Syns nu det var flot, du kunne "tænke" grine. Hvis det var mig, havde jeg nok vækket min datter, hvis hun havde sovet.

Anmeld

4. november 2010

Mi

Ville ellers have været sjovt at se. Skader er ikke så kloge som grise

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. november 2010

Moderator

lisesp83 skriver:

Ej hahahaha

Har oplevet noget ligende, de er lidt dumme sådan nogle fugle. Men fedt med et grin, og den kom jo heldigvis ikke til "skade".

Syns nu det var flot, du kunne "tænke" grine. Hvis det var mig, havde jeg nok vækket min datter, hvis hun havde sovet.

jeg gjorde mig også meget umage for kun at gnække indvendigt! hæhæ

Anmeld

4. november 2010

Trine89

hihi.. Det ville jeg sku gerne have set

Anmeld

4. november 2010

bette

haha det gad jeg sku godt have set lol

Anmeld

4. november 2010

Moderator

hahha.
jeg ville også skrige af grin

Dumme fugl

Anmeld

4. november 2010

NinaNymannMadsen

fuglehjerne... haha det er da lidt synd for den alligevel men hvor var det dumt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.