puhaa er helt nervøs idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. november 2010

betiinsen

Hej piger.. har bestilt tid til i aften til en tryghedsscanning, da jeg er gået hen og blevet meget nervøs. Min kvalme er ikke så voldsom som før og kaster ikke op mere, mine bryster er heller ikke lige så ømme og synes det har ændret sig lidt efter jeg har haft influenza i snart to uger. i morgen er jeg i uge 12. Ved det er dumt at bekymre mig men kan ikke lade vær, og det er så slemt nu jeg ikke kan sove om natten, så nu har jeg betalt for en scanning i aften kl 20.45.. Kryds fingre piger

håber inderligt at hjertet slår og denne lille har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

Hej piger.. har bestilt tid til i aften til en tryghedsscanning, da jeg er gået hen og blevet meget nervøs. Min kvalme er ikke så voldsom som før og kaster ikke op mere, mine bryster er heller ikke lige så ømme og synes det har ændret sig lidt efter jeg har haft influenza i snart to uger. i morgen er jeg i uge 12. Ved det er dumt at bekymre mig men kan ikke lade vær, og det er så slemt nu jeg ikke kan sove om natten, så nu har jeg betalt for en scanning i aften kl 20.45.. Kryds fingre piger

- alt hvad jeg kan

Anmeld

4. november 2010

Happiness

Håber for dig at der stadig er liv! Og at du får set et godt scanningsbillede af dit lille vidunder

Anmeld

4. november 2010

NessaXenia

'ser smukke..

Anmeld

4. november 2010

Frk.S

herfra også.

Mon ikke det bare er fordi du er nået så langt hen, at kvalmen er ved at fortage sig? Men jeg kan godt forstå at du gerne vil have vished, i stedet for at gå og bekymre dig.

Anmeld

4. november 2010

blomst84

mange gange til jer og jeres lille baby.... 

Anmeld

4. november 2010

betiinsen

tak piger, det tyder desværre ikke på det bedste, har fået brunt udflåd igen idag og har lidt mens. smerter.. men skal nok skrive når jeg har været til scanning..

Anmeld

4. november 2010

Mor-til-asta-09

betiinsen skriver:

Her bliver der krydset alt der kan krydses.. Håber din lille blobber har det godt i mavsen

Anmeld

4. november 2010

Happiness

Der er mange der har brunt udfåld i graviditeten, uden at det er noget. Det er jo gammelt blod. Så tror ikke du behøver tænke det værste.

Og menssmerter (ala ligamentsmerter) kan man have igennem hele graviditeten. Det har jeg snakket MEGET med nogle om, da jeg har haft nogle dage hvor jeg var sikker på mens kom Men de sagde alle at jeg slet ikke skulle være bekymret.

Så vil bare give dig flere  med dig. Håber på godt nyt senere!

Anmeld

4. november 2010

sandratobias

for alt er som det ska være... 

Havde selv bruligt i starten... Og voldsomme mavekramper...  Og der er babs i maven endnu... 

Sandra - Uge 23+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.