Så kom termins dagen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Bryndis

Og ud vil han ikke. Jeg havde nogle kraftige plukveer og rigtige veer i går aftes men det gik desværre i sig selv igen. Og i dag har jeg mens smerter hele tiden og får kvalme som kommer og går. Og så føles det som om at hvis jeg hoster eller nyser så popper hovedet ud og det gør s.... ondt når jeg bevæger mig.

Så jeg håber at han vil ud snart. Glæder mig sådan til at se min lille baby og holde ham i armene Og min anden søn spørger hele tiden om han ikke må holde baby og bliver skuffet når jeg siger at han først skal ud af mors mave hehe..

Iih hvor er jeg altså spændt på og se hvornår han vil ud. Håber ikke der går for længe.

Jeg ville ikke rigtig noget med det her indlæg. Lidt brok og glædelse

Hilsen Bryndis med TERMIN I DAG!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

morethanperfect

Bryndis skriver:

Og ud vil han ikke. Jeg havde nogle kraftige plukveer og rigtige veer i går aftes men det gik desværre i sig selv igen. Og i dag har jeg mens smerter hele tiden og får kvalme som kommer og går. Og så føles det som om at hvis jeg hoster eller nyser så popper hovedet ud og det gør s.... ondt når jeg bevæger mig.

Så jeg håber at han vil ud snart. Glæder mig sådan til at se min lille baby og holde ham i armene Og min anden søn spørger hele tiden om han ikke må holde baby og bliver skuffet når jeg siger at han først skal ud af mors mave hehe..

Iih hvor er jeg altså spændt på og se hvornår han vil ud. Håber ikke der går for længe.

Jeg ville ikke rigtig noget med det her indlæg. Lidt brok og glædelse

Hilsen Bryndis med TERMIN I DAG!!!!

Åhh har det på samme måde som dig ! .. De skal bare se og komme ud  

Sender en masse vestøv afsted til dig !! 

Anmeld

4. november 2010

Bryndis

morethanperfect skriver:

Åhh har det på samme måde som dig ! .. De skal bare se og komme ud  

Sender en masse vestøv afsted til dig !! 

Tak for vestøv Sender lige en bunke tilbage

Anmeld

4. november 2010

morethanperfect

Bryndis skriver:

Tak for vestøv Sender lige en bunke tilbage

Mange tak  

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

SÅ må vi bare håbe han snart vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.