Første gang I mærkede liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Albert/Alberthe1

Jeg sad igår aftes og så en lille film, da jeg pludselig mærkede et lille, men alligevel ret voldsom blop øverst i livmoderen...           Blev vildt glad, da jeg var sikker på at det var den lille og fortalte min mor det. Desværre mente hun bare det var lidt for tidligt at mærke noget, men hvor tidligt er tidligt??

Jeg er i uge 15+2 og kunne godt tænke mig at høre om hvornår I mærkede liv?

Hilsen den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Maja88

Albert/Alberthe1 skriver:

Jeg sad igår aftes og så en lille film, da jeg pludselig mærkede et lille, men alligevel ret voldsom blop øverst i livmoderen...           Blev vildt glad, da jeg var sikker på at det var den lille og fortalte min mor det. Desværre mente hun bare det var lidt for tidligt at mærke noget, men hvor tidligt er tidligt??

Jeg er i uge 15+2 og kunne godt tænke mig at høre om hvornår I mærkede liv?

Hilsen den fortvivlede

jeg mærkede liv første gang da jeg var 16+4 og har mærket liv, hver dag siden

Anmeld

4. november 2010

C-Posey

Jeg var også omkring den samme tid som dig, og måske endda lidt før, så jeg tror på det er bebs du har mærket  jeg var i hvertfalt ikke i tvivl.

Camilla 33+4

Anmeld

4. november 2010

Missi

Er det din første graviditet?

Jeg mærkede rigtige spark fra omkring uge 22 men mærkede en masse bobler som det du beskriver fra omkring uge 16

men det er vist meget forskelligt fra person til person

kram

Anmeld

4. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Det kan sagten være bebsen :-) Men det er svært at vide.... Men når du kommer længere hen i graviditeten så vil du vide omdet denne gang var bebsen eller ej :-) jeg mærkede også min pige så tidligt og fik af vide jeg var tosset fordi det kunne jeg ikke da jeg var førstegangsfødende!! Men jo det kunne jeg godt :-)

Anmeld

4. november 2010

Albert/Alberthe1

C-Posey skriver:

Jeg var også omkring den samme tid som dig, og måske endda lidt før, så jeg tror på det er bebs du har mærket  jeg var i hvertfalt ikke i tvivl.

Camilla 33+4

åhh, du aner ikke hvor glad jeg er for at høre det... Blev vildt glad da jeg mærkede det, men synes bare at det hurtigt blev taget væk fra mig igen... Turde ikke rigtig tro på det, men nu hvor du siger du mærkede liv omkring samme tid, ja så er jeg helt glad igen!!

Anmeld

4. november 2010

Albert/Alberthe1

Missi skriver:

Er det din første graviditet?

Jeg mærkede rigtige spark fra omkring uge 22 men mærkede en masse bobler som det du beskriver fra omkring uge 16

men det er vist meget forskelligt fra person til person

kram

Ja, er den første, er vildt spændene!!

Har mærket de små bobler 3 gange siden og synes ikke jeg nogen sinde har mærket sådan noget før... VIl så gerne have det er den lille!!

Anmeld

4. november 2010

C-Posey

Albert/Alberthe1 skriver:

åhh, du aner ikke hvor glad jeg er for at høre det... Blev vildt glad da jeg mærkede det, men synes bare at det hurtigt blev taget væk fra mig igen... Turde ikke rigtig tro på det, men nu hvor du siger du mærkede liv omkring samme tid, ja så er jeg helt glad igen!!

Nyd det når du mærker det, det er så dejligt  Så kan der ikke gå lang tid før du for alvor rigtig kan mærke den lille, og måske kan du ligefrem sætte et ur efter hvornår h*n er vågen. Det kunne jeg i hvertfald, gerne omkring de tider hvor jeg begyndte og blive sulten, morgen, middag og aften  

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

Jeg var 16+0 da jeg mærkede liv første gang og der blev sagt til min fra familien side at det var alt alt fortidelig men jeg var ikke selv 1 sek i tvivl og det blive kun mere og mere indtends.

Anmeld

4. november 2010

Albert/Alberthe1

C-Posey skriver:

Nyd det når du mærker det, det er så dejligt  Så kan der ikke gå lang tid før du for alvor rigtig kan mærke den lille, og måske kan du ligefrem sætte et ur efter hvornår h*n er vågen. Det kunne jeg i hvertfald, gerne omkring de tider hvor jeg begyndte og blive sulten, morgen, middag og aften  

Ej hvor er det altså bare spændene!! Glæder mig bare så meget til at man virkelig kan mærke den lille inde i maven og ikke mindst til at faderen kan få lov at mærke det også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.