Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vidste i godt, at der ude på sundparkens torv, er åbent en butik der hedder slik hulen?
De sælger udenlandsk dåse sodavand og masser af udenlandsk slik. Såsom skittles.
Der skal jeg og min pengepung vist ud.. hehe
Knus Lise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NICE!!
Så godt en reklamer for det i en af de der aviser der kom i går! Jeg skal også varerne - er jeg da nødt til!
CamiRon skriver: NICE!! Så godt en reklamer for det i en af de der aviser der kom i går! Jeg skal også varerne - er jeg da nødt til!
Ja hehe, der skal ikke være noget der går min næse forbi.
Syns sku det er genialt med sådan en butik. Det danske slik er lidt kedeligt. Og det er som om, ens hjerne syns det er mere spændende med slik "udefra".
lisesp83 skriver: Ja hehe, der skal ikke være noget der går min næse forbi. Syns sku det er genialt med sådan en butik. Det danske slik er lidt kedeligt. Og det er som om, ens hjerne syns det er mere spændende med slik "udefra".
Ja det er da efterhånden lidt kedeligt altid at æde bland-selv-slik eller haribo. Det er fedt med noget nyt!!
Weekenden kan kun blive god!
Mmmm det lyder lækkert Skal vist derud forbi
Tullepii skriver: Mmmm det lyder lækkert Skal vist derud forbi
Ja afsted med dig.
Knus Lise, som har haft hest samme sted som dig.
CamiRon skriver: Ja det er da efterhånden lidt kedeligt altid at æde bland-selv-slik eller haribo. Det er fedt med noget nyt!! Weekenden kan kun blive god!
Ja er træt af det der shell bland selv. haha
Kæresten kommer hjem fra arbejde om en time, så får han bebs i armene, og så kører mutter her derud. Helt alene, så jeg kan fokusere på alt det jeg skal købe. Haha.
Dagens optur
lisesp83 skriver: Ja afsted med dig. Knus Lise, som har haft hest samme sted som dig.
Har du det? Hvor henne? Har haft hest en del steder efterhånden
Tak for tip
Skal undersøges nærmere da!!
KittyGirl skriver: Tak for tip Skal undersøges nærmere da!!
Det var så lidt da.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128