Kolik - en rigtig solstråle historie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

anna-jonas

Kiropraktorer er bare en super opfindelse...............jeg har nu gået hos "min" kiropraktor i 3 1/2 år..............og jeg kan åbenbart ikke undvære hendes tryk og knasen i min nakke. Mon i har været hos Eli i Odder??

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Lunae

D & A's mor skriver:

Ja det har jeg

Vi var der fra 7.45 - 14.30 (han blev født kl 10.05) - hvornår var I der?

Vi kom ind 7.15 og Camille er født 20.45 jeg fødte på fødegang 1

Anmeld

4. november 2010

Lunae

anna-jonas skriver:

Kiropraktorer er bare en super opfindelse...............jeg har nu gået hos "min" kiropraktor i 3 1/2 år..............og jeg kan åbenbart ikke undvære hendes tryk og knasen i min nakke. Mon i har været hos Eli i Odder??

Mette

Nej vi har været på højbjergklinikken, men tror vidst nok, at de samarbejder med dem i Odder

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

Hvor er det da bare dejlig at høre

Håber det varer ved

Anmeld

4. november 2010

Lunae

Zafir skriver:

Helt fantastisk det er jeg super glad for at læse. Skønt der er håb for kolik forældre

Det var nemlig også det jeg tænkte! Nu ved jeg selv hvor frustrerende det er, at have et utrøsteligt barn! Så håber, at det gavner andre familier med kolikbørn og forhåbentlig, ka det også hjælpe andre

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lunae skriver:

Det var nemlig også det jeg tænkte! Nu ved jeg selv hvor frustrerende det er, at have et utrøsteligt barn! Så håber, at det gavner andre familier med kolikbørn og forhåbentlig, ka det også hjælpe andre

Det er bare så vigtigt at dele ud af sine positive erfaringer

Anmeld

4. november 2010

LinLin

Lunae skriver:

Vi kom ind 7.15 og Camille er født 20.45 jeg fødte på fødegang 1

Det er den ligeud for receptionen, ikke? - den var jeg på (selvom jeg ifølge min vandrejournal var tilknyttet afd 3...)

Anmeld

4. november 2010

NoName

.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.