Puttebilleder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg elsker når min søn falder i søvn ved mig eller har et øjeblik hvor han bare gerne vil putte

Lad mig se billeder af hvor i putter med jeres dejlige børn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Ryberg

Godt nok da han var 13 dage gammel.. men ihhh... Så hyggeligt...

Anmeld

4. november 2010

Frøken Sørensen

KittyGirl skriver:

Godt nok da han var 13 dage gammel.. men ihhh... Så hyggeligt...

Århhhh Sikke lille og fin han er!

Anmeld

4. november 2010

Svei

Her hygge-putter vi,...skældent de falder i søvn siddende hos mig, men vi sover jo alle i seng sammen....altså tre af os... og så lige et hvor mine to yngste putter sammen, er ikke noget som den tryghed og kærlighed søskende kan have sammen...

Anmeld

4. november 2010

Frøken Sørensen

Jbk skriver:

Her hygge-putter vi,...skældent de falder i søvn siddende hos mig, men vi sover jo alle i seng sammen....altså tre af os... og så lige et hvor mine to yngste putter sammen, er ikke noget som den tryghed og kærlighed søskende kan have sammen...

Sikke nogle skønne billeder

Anmeld

4. november 2010

twinboys

Nååååhhh første gang vi måtte have begge drenge ude på en gang...Var drengene 2mdr. Drengene er her 1 mdr. gamle ... Jeps første gang jeg havde dem ude hver for sig 1mdr. gamle...

Elsker de billeder... Det var jo første gang jeg holdte mine børn mærkede dem hud mod hud...

Nej jeg havde dem ikke oppe hos mig efter de blev født påga. akut kejsersnit og jeg var i narkose... De var for syge og svage til jeg måtte holde og røre dem... Så endelig kom dagen 1mdr. måtte jeg vente...

Dagen var stor og tro mig jeg hylede...af glæde selvfølgelig...

Majbritt

Anmeld

4. november 2010

Frøken Sørensen

twinboys skriver:

Nååååhhh første gang vi måtte have begge drenge ude på en gang...Var drengene 2mdr. Drengene er her 1 mdr. gamle ... Jeps første gang jeg havde dem ude hver for sig 1mdr. gamle...

Elsker de billeder... Det var jo første gang jeg holdte mine børn mærkede dem hud mod hud...

Nej jeg havde dem ikke oppe hos mig efter de blev født påga. akut kejsersnit og jeg var i narkose... De var for syge og svage til jeg måtte holde og røre dem... Så endelig kom dagen 1mdr. måtte jeg vente...

Majbritt

Hold da op!! Hvor må det bare ha' været frygteligt når man har gået og ventet i så mange mdr. og når de så endelig kommer til verden, så har du skulle vente 1 mdr. mere  Men hvor er det nogle dejlige billeder  Får helt kuldegysninger ved at se dem fordi man nu kender din lille historie

Anmeld

4. november 2010

bagger26

Jeg har en helt masse billeder af ungerne der sover, men bare ikke nogen hvor de sover hos mig, det er altid mig der tager billederne herhjemme hehe..

Det eneste puttebillede jeg har, er dette som blev taget for et par dage siden, hvor vi puttede sammen i sengen, lige inden de skulle sove..

Anmeld

4. november 2010

regalprime

twinboys skriver:

Majbritt

Hold da op hvor er de små De er da vidst født meget for tidlig??

Anmeld

4. november 2010

Heidimed lea

min datter lea på en varm sommernat 3 år gammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.