lidt update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2010

3xM

jeg fik blødning igår, så det betyder ikke nogen uventet børn til mig.

det betyder det kan planlægges lidt og manden siger ½ års tid...og ville da så gerne ønske mig en pige om foråret-suk drømmende....

og manden - SHIT jeg kan ønske ham til hvor pebberet gror og rive mig selv i håret over ham han kan være så for meget mand...og den slags der ikke gider kvinder der er kede af det, bestemmer over ham, vil lave ham om...ja ja ja i har jo nok mødt typen engang-fniiiiis...

MEN elsker ham alligevel, for lige så strid han er, lige så hengiven, legesyg, sårbar og elskværdig, og et sted har vi jo indtil videre klaret os igennem en graviditet og lære hinanden at kende...men det er skam hårdt !!!

jeg var ude at ride i tirsdags, for første gang i 4 år-åhhhh det var skønt. jeg sukker efter det blir tirsdag igen...hun roste mig endda og var imponeret over jeg bare kunne sidde mig op og ride som jeg gjorde he he og så 2 mdr efteren fødsel...

og ungerne udover de begge ligger syge så går det bare rigtig godt.

lille Milas er nu 4,4 kg og 56 cm- 2 mdr + nogle dage. Han har haft sin første pludre samtale og endnu kan han ikke græde.

Marcus min lille fodbold hotty stor trives i skolen, vennerne og elsker sin rolle som storebror. Han er blevet så stor, det er så vildt. Her på det sidste er han virkelig skudt i vejret og har lange kluntede lemmer gg

så lidt update herfra :det går godt, ikke rosenrødt altid men heller ikke sort. fniiiis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder rigtig godt

Anmeld

5. november 2010

3xM

Zafir skriver:

Det lyder rigtig godt

taaaaak

jeps det ER nemlig godt, og hvor er jeg dog overrasket over at jeg bare skulle lave 3 opkald og bum bum så er der dates til maria med gamle veninder der er flyttet til fyn, jamen så kommer jeg jo ud nu

og oveni så smed jeg mandens mad ud igår  ( jeg havde ellers svoret for mig selv, jeg aldrig ville gøre sådan noget)

Men f.. da om jeg ikke hører noget fra ham en hel dag (han var på kursus) og 2 smsér han ikke svarede på, ja så gad jeg sku ikke være til grin mere, ringede ham op og han var bare en klovn at høre på, så ud røg det lækre kartoffelmos og sammenkogt og han kom hjem og måtte spise rugbrød fniiiiis til morgen da jeg stod op var det frisk kaffe og hentet morgenbrød

Anmeld

5. november 2010

ekzunz

3xM skriver:

taaaaak

jeps det ER nemlig godt, og hvor er jeg dog overrasket over at jeg bare skulle lave 3 opkald og bum bum så er der dates til maria med gamle veninder der er flyttet til fyn, jamen så kommer jeg jo ud nu

og oveni så smed jeg mandens mad ud igår  ( jeg havde ellers svoret for mig selv, jeg aldrig ville gøre sådan noget)

Men f.. da om jeg ikke hører noget fra ham en hel dag (han var på kursus) og 2 smsér han ikke svarede på, ja så gad jeg sku ikke være til grin mere, ringede ham op og han var bare en klovn at høre på, så ud røg det lækre kartoffelmos og sammenkogt og han kom hjem og måtte spise rugbrød fniiiiis til morgen da jeg stod op var det frisk kaffe og hentet morgenbrød

Sejt!!!! Det er bare sådan man bliver nødt til at være engang imellem Godt han forstod budskabet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.